• FREE!

    Voor mijn story 'You Killed Me With Your Kiss' heb ik een aantal rollen nodig.
    -Beste vriendin van Menal-Amused
    -Vrouwlijke of Mannelijke geest.-MissGravity
    -Een Vampire.-Olifest
    - Vriendin van Edward.-Mayci

    VOL!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:12 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Naam: Jodelle Micah Ferland
    Leeftijd: 120 (18 jaar)
    Beschrijving uiterlijk: Jodelle heeft lang bruin haar en oorspronkelijk groene ogen. Ze ziet er erg jong uit en is wat gevoeliger. Ze draagt graag kleren die gewoon goed zitten en ze doet niet veel moeite om er goed uit te zien.klik
    Extra: Jodelle is Gevoelig en erg zelfstandig. Ze is stil en stapt niet graag op andere af. Ze heeft niks kwaads in zich. Ze helpt andere graag. Ze kan andere hun gedachtes manipuleren. waardoor Edward soms gek van word omdat gedachtes vaak niet meer kloppen. Met gedachtes manipuleren kan ze andere bijvoorbeeld dingen laten doen die zij wil.
    Verleden: Jodelle kwam uit een rijk gezin. ze had een kleiner broertje. Ze zou trouwen met een jongen die ze nauwelijks kende. Maar ze was verliefd op een ander. haar vader had dit door en vermoorde de jongen. jodelle werd heel ongelukkig en raakte in een depressie. De dag voor de bruiloft is ze van een klif gesprongen. Een vampier (ze weet niet wie) vond haar toen aan de kust en heeft haar gered. Ze is toen een tijdje alleen gaan zwerven maar uiteindelijk vond ze Edward rond 1920. Toen zijn ze samen verder getrokken totdat Edward terug ging naar Carlisle. Jodelle is meegegaan. Jodelle en Edward kwamen erachter dat ze verliefd waren en zijn toen samengebleven. Ze zijn nooit getrouwd.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:10 ]

    Mayci schreef:
    ik wil de rol van Edwards vriendin ook invullen! ik maak hem nu

    Ga je gang ;) <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Ga je gang ;) <3

    done (:

    Mayci schreef:
    (...)
    done (:

    Super!! Je hebt de rol hoor ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Super!! Je hebt de rol hoor ;)

    danku!