• Een paar dagen terug wilde ik dingen gaan printen voor school. In Words waren die bestanden op de een of andere freaky way leeg. Dus ik net al mijn andere bestanden checken. ALLES is leeg en ik heb niks gedaan. Nu moet ik voor tekenen mijn verslag en beeldanalyses opnieuw maken, dat is heel veel werk. En mijn stage verslag van 5 kantjes helemaal opnieuw maken! En voor ckv 3 ca's opnieuw maken.
    Nu ben ik pissed, echt pissed, en haat ik computers.

    Make me happy?

    ~Enne die 5 kantjes hè, die moet ik voor morgen afhebben -.-'

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:11 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vraag één van je ouders om een briefje dat je het een paar dagen/week later mag inleveren, net zoals alle andere verslagen die je misschien niet op tijd kon afhebben. Je ouder zal het vast wel begrijpen. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    plus school doet alles om ouders tevreden te houden. Dus laat idd je ouders het regelen (die snappen dat toch wel?) en dan komt goed. Als je heel verdrietig bent moet je Cyanide & Happyness gaan kijken op youtube :P hele grappige sketches


    We believe we found your girl in an old burning car way up the hill.

    argh, soms zijn computer echt kut D:
    maar ik zou als ik jou was ook gewoon je ouders vragen of ze een briefje willen schrijven zodat je het later mag inleveren (:


    T O K I O H O T E L < 3

    dat is echt NIET leuk. ik wed dat je wel uitstel krijg als je het goed uitlegt... ten minste, als je een redelijke docent hebt. en eerst het belangrijkste doen, daarna wat iets minder belangrijk is, lijkt me, gewoon bepalen wat je nog goed kan doen voor morgen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    WOUAH schreef:
    Vraag één van je ouders om een briefje dat je het een paar dagen/week later mag inleveren, net zoals alle andere verslagen die je misschien niet op tijd kon afhebben. Je ouder zal het vast wel begrijpen. (:


    Turn it up! *