• Er is namelijk iets wat ik wel vreemd vind.

    Mijn moeder had jaren en jaren geleden (voor ze kinderen had en geloof ik zelfs mijn vader nog niet kende) eens iets gedaan, waardoor je kon zien hoeveel kinderen je kreeg en van welk geslacht. Dit gaat met naald en draad, boven je hand. De naald gaat dan draaien.
    Een schuine beweging is een jongen, een ronde beweging is een meisje.
    Eerst had een ronde. Een meisje dus, dat ben ik geworden.
    Daarna deed hij heel vaag. Hij draaide rond en ging schuin. Maar het was heel vaag. Ze kreeg een tweeling, jongen en meisje, waarvan het jongetje is overleden. Mijn zusje leeft nog.
    Vervolgens ging hij weer schuin, mijn broertje dus, volgens dat ding.

    Bij haar klopte het precies en nu hebben ik, mijn zusje en broertje het ook gedaan. Volgens dat ding krijg ik eerst een tweeling, jongen en meisje en dan nog een jongetje. Mijn broertje en zusje krijgen allebei één jongetje.

    Het is heel vreemd, omdat hij bij mij eerst ronddraaide en toen ineens schuin ging. Daarna hield hij plotseling stil, alsof hij stil getrokken werd. Toen ging hij weer schuin en daarna hield hij weer stil, hij deed ook niets meer. Heel vreemd, dus. Ikzelf geloof het wel omdat het bij mijn moeder ook uitkwam, maar ja, we zullen zien hè, of ik moeder word van één dochter en twee zoontjes :')

    Wat vinden jullie?
    (cat)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 18:57 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het eng klinken.
    Maar het zou wel sjiek zijn als het uitkomt zo!

    Het lijkt me best gaaf, maar ik denk niet dat het super geloofwaardig is. Houd je er in ieder geval niet te veel aan vast (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Huh?? ik begrijp het niet wat moet je precies met een naald en een draad doen??? *voelt zich dom*


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Haha. Ik ga dat niet uitproberen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'