• Ik ben zojuist in hongerstaking gegaan.
    Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud voordat ik zelf eten ga kopen.

    -hoe lang hebben jullie een hongerstaking volgehouden? (totdat je weer eten van ouders at)

    Yay,
    mijn hongerstaking is voorbij,
    mijn ouders hebben hun excuses aangeboden en zeggen dat ze bij me in het krijt staan. Dus heb ik meteen gevraagd of ze mijn koekjes/snoepjes verbod willen stoppen(;


    Voor de mensen die dit nergens op vinden slaan:
    Mijn ouders zaten fout, ik eindelijk eens niet, en we hadden een hele erge ruzie. Toen zei mijn moeder dat ik een ondankbaar verwend nest was, dus zei ik dat ik dan wel in hongerstaking ging, zodat ze niet meer voor mij hoeft te koken. uiteindelijk zagen ze in dat ik gelijk had (ik had echt gelijk hoor) en hebben ze hun excuses aangeboden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:50 ]


    Me so good.

    Lol, best lang (:

    Waarom zou ik een hongerstaking doen, kan mn eten zelf betalen mocht het nodig zijn :']

    En waarom doe jij eigenlijk een hongerstaking? Das zo niet goed voor je gezondheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom dat?
    Ik niet, nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
    Ik eet veel te graag. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ivan schreef:
    Waarom zou ik een hongerstaking doen, kan mn eten zelf betalen mocht het nodig zijn :']

    En waarom doe jij eigenlijk een hongerstaking? Das zo niet goed voor je gezondheid.

    Als ik erge honger krijg koop ik zelf wel mijn eten.


    Me so good.

    Als ik wil afvallen ga ik wel sporten. (:
    Da's tenminste ook een gezonde manier. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, ik eet bijna nooit, hoe slecht het ook is, (komt door persoonlijke redenen) Ik ben heel vaak heel lang doorgegaan zonder te eten.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hongerstaking heb ik nog nooit gedaan maar ik heb wel een dag en een half niets gegeten maar dat was omdat ik ziek was en iets aan mijn keel had


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik kan al niet eens drie uur zonder eten dus dat heb ik nog nooit geprobeerd.


    Hope goes lost but never dies.

    Islander schreef:
    Als ik wil afvallen ga ik wel sporten. (:
    Da's tenminste ook een gezonde manier. x)

    Ik wil ook niet afvallen(;

    Als ik dat zou willen zou ik meer gaan sporten.


    Me so good.

    Ik ben nog nooit in hongerstaking gegaan :'D Maar ik heb wel eens 2 weken achter elkaar niets gegeten, zonder dat ik ziek was. Ik had gewoon echt geen honger ofzo idk, was echt heel raar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe niet aan hongerstakingen, want dan krijg ik honger.

    reyon schreef:
    Waarom dat?
    Ik niet, nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
    Ik eet veel te graag. :Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb een keer 24 uur niks gegeten en alleen maar water en vruchtensap gedronken. maar dat was voor zip your lip.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Waarom zou je in hemelsnaam in hongerstaking gaan?
    Ik vind dat eigenlijk best dom. Er zijn mensen op de wereld die geen eten hebben en jij gaat kijken hoelang je het volhoudt om geen eten te komen. Dat vind ik eh apart.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Waarom zou je in hemelsnaam in hongerstaking gaan?
    Ik vind dat eigenlijk best dom. Er zijn mensen op de wereld die geen eten hebben en jij gaat kijken hoelang je het volhoudt om geen eten te komen. Dat vind ik eh apart.

    Ik ga waarschijnlijk wel eten kopen, maar dat ga ik op school of op mijn kamer opeten.


    Me so good.