• Echt élke keer als ik naar de kapper zeggen ze, 'wil je laagjes, want je hebt nog geen laagjes in je haar.'
    En dan denk je eerst, okay, kan gebeuren, maar dan zeggen ze de volgende keer gewoon precies hetzelfde! Dat vind ik echt zo irritant ;~;
    - snapt iemand het nog?

    Maar hebben jullie ook van zulke stomme/rare/niet snappende kappers? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha, mijne verknipte mijn pony!! Nu is ie gelukkig weer mooi.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien vindt jouw kapper laagjes mooi? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik haaaaaaaat mijn pony!
    Ik heb me laten overhalen om er een ferm stuk van te doen en nu heb ik er zoooo'n spijt van. Het is echt niet mooi ;(
    Nu is ie dus de hele tijd met een speldje naar achter


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat had mijn vriendin! nu loopt ze met een pony rond en het staat er echt niet! gelukkig kan ze hem nu al met speltjes vast zetten!


    Kill them with kindness.

    Mijn kapster is geweldig! Ze heeft mijn haar nog nooit verpest, en ze geeft ook heel goed advies.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Mijn kapster is geweldig! Ze heeft mijn haar nog nooit verpest, en ze geeft ook heel goed advies.

    Ik wil ook zo'n kapster ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn kapster is ook geweldig :3
    Ze heeft alleen een beetje blond gedaan door m'n uitgroei te verven ipv blonderen. Máar, toen heeft ze het gratis weer recht gezet. Dát is pas service (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42