• Ik heb net pas The last airbender gezien, haha lekker laat, maar daar gaat het even niet om.

    Ik vond dat programma altijd al vet geniaal en ik vind de film ook best leuk?

    Het lijkt me leuk om een verhaal te schrijven over de avatar, maakt niet uit over de serie of de films, want ongeveer komt dat op hetzelfde neer.

    Is dat een leuk/goed idee? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja doen! Lijkt me wel vet :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lijkt mij superleuk, ik vind het programma ook heel leuk! Zorg er alleen wel voor dat je je verhaal origineel maakt en dus niet iets dat al op het verhaal lijkt. Als het zover is, laat je het dan even weten?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Leuk!
    Ikzelf vond de film eigenlijk bagger, en lachwekkend.
    We hebben zelf een "Vuurstuurdans" gemaakt. (Mogolisch in het rond dansen en dan schoppen en schreeuwen (: )
    Maar het programma vond ik wel altijd leuk.

    Maar gewoon doen, dus :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    je ik ben nie de enige die die film leuk vond en ja goed idee :3 en de gene die katara en aang spelen mogen het wel beter doen :/ maar ja in de 2e films word aang toch neergeschoten door azula:Y)


    Shoganai i ne~

    Ik vind Aang ook echt helemaal niet goed, zeker niet zoals hij in de serie is. Daar is hij zo vet schattig en grappig, en in de film is hij vet serieus.
    Sokka had ook wat grappiger mogen zijn. Ik vind Zuko best goed gedaan? Al vind ik dat de huidskleuren afentoe niet kloppen.
    In de serie zijn toch de mensen van de waterstam wat getinter en de mensen van de vuurnatie met een lichte huid, en in de film is het omgekeerd? Dat klopt niet. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    doen, dan heb je mijn abo alvast al ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Pirates schreef:
    Ik vind Aang ook echt helemaal niet goed, zeker niet zoals hij in de serie is. Daar is hij zo vet schattig en grappig, en in de film is hij vet serieus.
    Sokka had ook wat grappiger mogen zijn. Ik vind Zuko best goed gedaan? Al vind ik dat de huidskleuren afentoe niet kloppen.
    In de serie zijn toch de mensen van de waterstam wat getinter en de mensen van de vuurnatie met een lichte huid, en in de film is het omgekeerd? Dat klopt niet. :')

    ik vind dat er juist rekening is gehouden met waar de mensen wonen ik bedoel de vuurnatie is wat warmer dus getinter en bij de waterstam is het koud dus blank en het aarderijk is een mix van europa azie en afrika


    Shoganai i ne~

    FlamesBegin schreef:
    (...)
    ik vind dat er juist rekening is gehouden met waar de mensen wonen ik bedoel de vuurnatie is wat warmer dus getinter en bij de waterstam is het koud dus blank en het aarderijk is een mix van europa azie en afrika


    Haha zo kan je het ook bekijken, maar ik vind dat ze wel rekening moeten houden met de serie.
    Die serie is overigens zo geniaal, echt niet te filmen! Vooral Sokka, zelfs mijn bro -van 18- vindt dat helemaal geweldig. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog meer? Sorry ik ben in een nieuwsgierigemood vandaag! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zou wel cool zijn :Y) Ik ben verliefd op de serie <3 En de film heb ik nog niet durven kijken ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dat zou wel cool zijn :Y) Ik ben verliefd op de serie <3 En de film heb ik nog niet durven kijken ;x


    Die film is echt niet super goed ofzo, maar gewoon leuk om eens te kijken. Ik vind dat het acteerwerk zo net niet is, zeg maar. Alleen Zuko is amazing, Katara opzich ook wel. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De serie is leuker dan de film, mijn 18-jarige broer vindt dat dus ook nog leuk!:3

    Een story erover is vet, maar lijkt me wel moeilijk!D:


    everything, in time

    Hehe, doen :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Doen! Toen de marathon erop was moest ik een presentatie maken met een vriendin, maar eigenlijk keken we twee dagen lang alleen Avatar :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik ga als ik in bed lig een kladblok en een pen pakken en ik ga brainstormen, misschien heb ik morgen al wel een idee! :9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking