• Ja, zo voel ik me nu :/.
    Ik had het laatst uitgemaakt met mn ex, en nu stookt hij zn hele klas tegen me op.
    Ik zal even het hele verhaal uitleggen:
    Ik was er dus achtergekomen dat hij een ander meisje leuk vond, toen ik met hem had. En door nog een paar andere redenen, had ik het uitgemaakt. Toen zei ie tegen me dat ie me miste, een uur had gehuild, me terug wou en alles.
    Dus ik dacht, misschien toen ik nog proberen om vrienden te blijven, want toen we vrienden waren was hij echt superaardig.
    Maar nu heeft ie dus mijn -waarvanikdacht- beste vriendin tegen me opgezet, zn hele klas eigenlijk. En nog een paar mensen uit andere klassen.
    En het is niet zo dat ik me daar echt iets van aantrek, maar hij heeft nu dus met een ander meisje. Een dag nadat ik het had uitgemaakt.
    Uur te huilen he? Ts. Sorry hoor, maar dan geloof ik het niet meer.
    En ik hoor nu niet jaloers te zijn, maar dat ben ik wel! En ik voel me zo genaaid, ookal heb ik het uitgemaakt :/.
    Maar nu dus, het punt van dit afgezaagde en nutteloze verhaal;
    Ik trek me dus eigenlijk wel iets van aan dat hij nu al die mensen tegen me op heeft gezet.
    Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik voel me zo genaaid! D:
    En ik voel me nu echt al de hele tijd shitty. :/
    Danku voor het lezen T_T'


    I hope heaven needs you more than I do now.

    :(
    jongens zijn nutteloos... ik hoop dat het goed komt met jou en je vriendin


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Damn, dat is echt fucked up!
    Jongens... Wanneer gaan we ze eindelijk eens begrijpen? *diepe zucht*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mijn vriendin heeft Een Soortgelijk Verhaal meegemaakt ;; Alleen maakte hij het uit , had zij een nieuw lief die bij hem in de klas zit en zit haar ex tegen haar lief en iedereen te zegge hoe slecht die niet is enz. Snap je et een Beetje ? xD
    Maar egt Boys.. Kzal ze nooit begrijpen

    Wat een ass. Serieus, wat een zielig persoon.
    Dit laat gewoon zien dat jij hoger staat dan hem en veel volwassener bent. Je moet maar zo denken: Hij haalt al die mensen erbij, omdat hij je niet alleen afkan. Negeer hem gewoon en doe alsof het je niet raakt, dan is de lol er voor hem ook snel vanaf. Je echte vrienden zullen sowieso wel aan jouw kant staan. Je bent gewoon veel beter dan die jongen, onthoud dat iig. :'D

    Damn wat een tering *censor beep*. Natuurlijk ben je jalours. Dat is alleen maar logisch want een andere vrouw gaat er voor jou gevoel nog (of je bent wel heel sterk emotioneel) met je jongen vandoor. Maar always look on the bright side of life en weet dat het veel beter is dat het uit is ! Ga veel leuke dingen doen met vrienden :D


    We believe we found your girl in an old burning car way up the hill.

    Wat een klootzak :(
    snap echt wel dat je jaloers bent hoor,
    zou ik ook zijn. ;o

    succes (H)

    Susanneh schreef:
    Wat een klootzak :(
    snap echt wel dat je jaloers bent hoor,
    zou ik ook zijn. ;o

    succes (H)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.