• Ik haat hem zo hard en dat werd vandaag nog eens een keer duidelijk in les Chemie, het eerste uur. Dus ik denk dat we nog 20minuten te gaan hadden en ik draai me altijd naar achter om met Jonas te praten dus zit ik schuin op mijn stoel met Jonas te praten, roept die van Chemie, 'SHAUNI DRAAI U NAAR VOOR!' maar ik noem dus niet Shauni maar Charissa dus ik draai mijn hoofd zo om en weer terug en dan staat hij voor mijn neus zegt hij, 'Het is niet omdat ik de verkeerde naam roep da ge ni moet doen wat dat ik je vraag, je weet heus wel dat ik jouw bedoelde.' dus ik zo kei ingeïntereseerd, 'Ik doe toch niets.' zegt hij 'Als je zo graag met Jonas naar buiten wilt gaan, doe dat dan maar.' weetje hoe dubbelzinnig dat dat is. Hij heeft zo hard iets op mij en het ergste is vorige week vrijdag horen we dat we Morgen (dinsdag) op excursie naar Kalmthout gaan, dus dat betekend geen Chemie, ik heel blij wat blijkt gaat die Pummel van Chemie mee naar Kalmthout, ><

    Ze haten me daar.


    *He's the one.

    Charissa komt naar het dorpje naast dat van Jolla's. :Y)
    Omg, die van chemie is bij mij ook een pummel en ie stinkt. O.O
    - gaat ook topic maken -
    Maar weetje wat een seksist. O.O

    Prodigy schreef:
    Charissa komt naar het dorpje naast dat van Jolla's. :Y)
    Omg, die van chemie is bij mij ook een pummel en ie stinkt. O.O
    - gaat ook topic maken -
    Maar weetje wat een seksist. O.O


    Onze pummel is een vet harde player die met een oud-leerlinge van onze school wat heeft, oO


    *He's the one.

    Wat een kutleraar zeg oO
    Mijn leraar chemie is gelukkig niet zo. Dies wel tof. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat ik nog auditie voor de musical mocht gaan doen, terwijl dat eigenlijk niet meer mocht ^-^
    Mijn leraar aardrijkskunde daarentegen. Die zit altijd op mij te zeiken. Ik moet niets zeggen of hij is weer daar met z'n opmerkingen --'


    Listen to what we're not saying..

    arme jij^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    PaperHearts schreef:
    Wat een kutleraar zeg oO
    Mijn leraar chemie is gelukkig niet zo. Dies wel tof. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat ik nog auditie voor de musical mocht gaan doen, terwijl dat eigenlijk niet meer mocht ^-^
    Mijn leraar aardrijkskunde daarentegen. Die zit altijd op mij te zeiken. Ik moet niets zeggen of hij is weer daar met z'n opmerkingen --'


    En weetje ik heb hem dus al twee jaar Ö achter elkaar, gelukkig ga ik afzakken naar Humane:Y) en heb ik dat kutvak niet meer, ><


    *He's the one.

    MissShinoda schreef:
    arme jij^^


    Ik weet.(huil)


    *He's the one.

    TOMSDICK schreef:
    (...)

    En weetje ik heb hem dus al twee jaar Ö achter elkaar, gelukkig ga ik afzakken naar Humane:Y) en heb ik dat kutvak niet meer, ><


    Gelukkig dat je dat vak dan niet meer hebt ^-^
    Ik heb mijn aardrijkskundeleraar nu ook al twee jaar. & volgend jaar ga ik naar het vijfde jaar en daar mag ie geen les geven. Ben ik eindelijk van hem af oO


    Listen to what we're not saying..

    Ik hoor het u al zeggen 'Pummel' xp


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)