• Mijn gsm is gisteravond kapot gegaan(huil)
    nu wil ik dus een nieuwe kopen, maar ik ben zo slecht in een goeie uit zoeken. want ik wil een touch of qwerty, maar ik wil ook niet teveel uitgeven iets van 150 (mag iets meer zijn)
    dus als jullie willen helpen GRAAG!!
    ps. ik heb geen abo


    To The Stars Through Adversity

    Samsung star.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Samsung Jét S8000


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Samsung star QWERTY


    Your make-up is terrible

    Samsung Corby


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Samsung Star is goed. Heb ik ook (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dankje!


    To The Stars Through Adversity

    Ik heb juist een Samsung Wave 533 besteld op het internet :) €220 mét een oplader voor in de auto..Het is een touch en je hebt zowel qwerty als azerty toetsenbord :)
    Wat je zeker NIET moet kopen is een Nokia 6303! Dat was mijn vorige en trok op niets!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Speaker schreef:
    Samsung Star is goed. Heb ik ook (:

    ja? hoe lang heb je hem al?


    To The Stars Through Adversity

    Rhapsody schreef:
    (...)
    ja? hoe lang heb je hem al?


    Nu een halfjaartje, maar hij was eerst van mijn vader en die had hem al... een jaar of zo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    Samsung star QWERTY


    Shoganai i ne~

    samsung star of samsung corby ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    CandyFace schreef:
    Ik heb juist een Samsung Wave 533 besteld op het internet :) €220 mét een oplader voor in de auto..Het is een touch en je hebt zowel qwerty als azerty toetsenbord :)
    Wat je zeker NIET moet kopen is een Nokia 6303! Dat was mijn vorige en trok op niets!

    ooh... die is ook mooi!


    To The Stars Through Adversity

    Je mag mijn Samsung star qwerty wel hebben.. lol
    Heb vanaf morgen een nieuwe en ik zou niet weten wat ik met deze moet doen haha ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Speaker schreef:
    (...)

    Nu een halfjaartje, maar hij was eerst van mijn vader en die had hem al... een jaar of zo?

    en het scherm reageert wel goed enzo?


    To The Stars Through Adversity

    Ik vond mijn Samsung Star Qwerty dóodirritant. Dus ik zou díe niet halen als ik jou was. Gelukkig heb ik zelf een andere :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42