• Ken je dat ook wel eens, dat het alleen maar lijkt alsof je aan het werk gehouden wordt foor die vervelende rotklussen?? Ja, dat heeft iedereen wel eens, denk ik. Wat moet jij thuis doen?

    Ik: De afwas en mijn kamer opruimen en als ik vakantie heb, moet ik ook nog strijken en mee helpen de rest van het huis te poetsen.

    *de titel is huishoudelijke klussen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 16:47 ]

    Ik moet twee avonden per week afruimen en de afwas doen, en om de twee weken (als de poets komt) mijn kamer opruimen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Uh ik woon op mezelf ik ruim altijd zelf op en zo.. Toen ik thuis woonde moest ik mijn kamer opruimen, tafel dekken koken omste beurten dan, stofzuigen..


    What is youre favo scary movie?

    Afruimen en mijn kamer opruimen niet dat ik dat laatste ook echt doe, maar ja :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *Stofzuigen
    *Hond uit laten, meestal 3x op een dag
    *Vaatwasser uitruimen
    *Soms tafel dekken / afruimen
    *Af en toe koken
    *Soms mama haar autootjes afstoffen/schoonmaken (4 planken vol:|)

    En mijn kamer opruimen valt niet onder huishoudelijke klussen vind ik, en dat doe ik sowieso niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vanalles, soms zelfs onkruid wieden of badkamer kuisen enzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Alleen kamer opruimen :')

    Ik moet niet zo veel doen.
    Mijn eigen kamer uiteraard, en af en toe de tafel dekken/afruimen en het afwasmachine leegmaken/vullen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik voel me lui vergeleken met jullie, ik ruim alleen de tafel af xD. En ik haal af en toe een stofzuiger door mn kamer heen, maar meestal dat doet mn moeder dat ook nog. Soms doe ik wel klusjes alleen als mn moeder dr niet is hahaha

    De hond uitlaten, mijn kamer opruimen en soms koken!


    Even a white rose has a black shadow.

    Af en toe de vaatwasser uitruimen, tafel dekken, mijn kamer opruimen en mijn bed verschonen.. En ik doe soms ook de was, maar dat is eigenlijk alleen als ik de kleren nodig heb die in de was zitten en als mama er niet is (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik moet eigenlijk mijn kamer schoonhouden... gheh


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik moet wel eens de bovenverdieping volledig poetsen , maar niet als ik veel werk heb voor school , dan is het alleen mijn kamer en mijn bureau. Verder moet ik afwassen , tafel dekken en afruimen , aardappelen schillen , stofzuigen , het huis opruimen en nog wel wat :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik hoef alleen mijn eigen kamer bij te houden en na het eten om en om met mijn broertje de keuken schoonmaken (afruimen, vaatwasser inruimen, etc.). En ik was en strijk mijn eigen kleren zo nu en dan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg