• Sorry als hier al een topic over is!

    Maar het leek me leuk om hier grappige/gekke dingen te posten,

    Ik ging bijvoorbeeld vaak voordat ik ging slapen mijn hele lichaam bedanken ;D
    "Dankje hart, zonder jouw had ik hier nu niet gezeten, en bedankt hersenen..."

    Hahahah dat deed ik serieus.
    Ook weleens zoiets geks gedaan?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 13:22 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    StandardYou schreef:
    (...)

    Haha, zoiets heb ik ookxD. Als ik dan bijv. aan huiswerk moet beginnen moet ik dat altijd op een Heel tijdstip doen, maar als ik te laat ben ga ik echt niet wachten tot het een heel tijdstip is hoor. "_"


    Haha, dat heb ik wel. Anders word ik helemaal onrustig. :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn kleuterjuf was een keer ziek ofz. dus werd onze klas verdeeld over andere kleuterklassen. Toen(we zaten in de kring) moest ik huilen, omdat ik mijn "eigen" juf miste :)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik heb veel gekke dingen gedaan, maar het gekste dat ik gedaan heb vroeger, is elke keer voordat ik moest slapen van boven aan de trap, naar beneden springen. En dus kei hard flikkeren, en dan pijn hebben. :8


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    G6 schreef:
    Ik heb veel gekke dingen gedaan, maar het gekste dat ik gedaan heb vroeger, is elke keer voordat ik moest slapen van boven aan de trap, naar beneden springen. En dus kei hard flikkeren, en dan pijn hebben. :8


    Ow ik moest heel hard lachen, sorry :'D


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Animale schreef:
    Al mijn knuffels -en dat waren er veel- op mijn bed zetten, ik wou ze allemaal bij mij. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Ik deed vaak gekke dingen :')
    Een keer droomde ik dat ik kon vliegen omdat er allemaal ballonnen aan me was vastgeknoopt. Alleen slaapwandelde ik vaak, en toen ik dus die droom had stond ik boven aan de trap en sprong ik van de hoogste trede af, omdat ik dus dacht dat ik kon vliegen.
    De volgende dag liep ik met mijn arm in het gips.
    Zie je zo'n meisje van 6 jaar voor je die haar arm gebroken heeft(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik pakte altijd al mijn knuffels van mijn kamer, stopte ze in bed, en ging dan onder de dekens liggen. Ging ik altijd doen alsof ik met al mijn knuffels in een ruimteraket van de aarde wegvloog.

    :')


    ars moriendi

    Nou ik legde al mijn knuffels bij me onder de deken zodat ik er zelf nauwelijks bij paste (krul) Oh en ik deed het gordijn altijd even voor de zekerheid goed dicht want ik was bang dat er anders monsters door het raam naar me keken :'D


    -

    altijd als ik een probleem heb of ik moet iets kwijt, praat ik tegen mijn hond. ;x want ik weet dat hij luistert, en dat hij er niet op in kan gaan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 21:53 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan t me niet meer herinnere, maar mn oma had t me een keer verteld en toen lag k echt dubbel om mezelf x'D
    Toen ik een jaar of 2 was gingen mijn ouders, vaak samen met mijn oma, met mij wandelen. Ik zat toen nog in een buggy.
    Er waren veel bomen bij mij in de straat, en daar keek ik altijd naar. Maar als ze weg waren begon ik te huilen.
    Tot op een gegeven moment mijn oma een tak van de boom af haalde, en die aan mijn buddy hing. Toen bleef ik erna kijken, en was ik stil xD


    Inspiration can hit you any time

    Genius schreef:
    Nou ik legde al mijn knuffels bij me onder de deken zodat ik er zelf nauwelijks bij paste (krul) Oh en ik deed het gordijn altijd even voor de zekerheid goed dicht want ik was bang dat er anders monsters door het raam naar me keken :'D


    Dat van die monsters had ik ook :O


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Dat deed ik nooit eigenlijk :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ging altijd liedjes zingen, zodat ik in slaap viel. Deed ik dat niet, viel ik ook niet in slaap.

    en nu mag ik van mezelf niet naar de wc na 12uur 's nachts en voor 6uur 's ochtends.
    Ik mocht alleen voor 6uur mijn kamer uit als het belangrijk was, zoals toen ik om half 6 's ochtends weg moest om optijd op mijn werk te zijn, en omdat ik in de ochtend traag ben ik dus om 4uur al mijn wekker liet afgaan... Like ik was gek dat ik daar werkte maarjaa^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    *kuch* stiekem, had ik dat ook, net als dingen drie keer doen, of zeggen etc anders ga je dood ofzo .. Okay now I'm weird right? lol


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Haha, als mijn moeder het raam niet open liet, ging ik huilen en gillen. Het raam moest open blijven, anders kon Peter Pan niet binnen vliegen.(krul)


    everything, in time