• Sorry als hier al een topic over is!

    Maar het leek me leuk om hier grappige/gekke dingen te posten,

    Ik ging bijvoorbeeld vaak voordat ik ging slapen mijn hele lichaam bedanken ;D
    "Dankje hart, zonder jouw had ik hier nu niet gezeten, en bedankt hersenen..."

    Hahahah dat deed ik serieus.
    Ook weleens zoiets geks gedaan?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 13:22 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Grieving schreef:
    Hm, ik draaide altijd mijn knuffels om omdat ik altijd vond dat ze eng nar me keken als ik in bed lag x)

    Ik kuste mijn kikker knuffel in de hoop dat het een knappe prins zou worden die me zou redden van alle draken, spoken en krokodillen die onder mijn bed zaten;x

    En al mijn knuffels moesten op een speciale plek liggen en ze mochten het niet koud krijgen in de winter waardoor al mijn knuffels in mijn bed lagen en ik beneden op de bank ging slapen.. ;p


    Me so good.

    Ik zette mijn knuffels altijd op soort voordat ik ging slapen. Beren bij beren, konijnen bij konijnen, en als ik dan maar 1 koe had, mocht die ergens tussen.


    Food.

    Ik zat altijd in mijn eigen fantasiewereld en was soms wekenlang Roodkapje of een elfje. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Deed ik mijn 3 knuffels die in bed lagen een kusje geven.
    Maar als ik aan iets anders dacht of iets verkeerd was (althans dat dacht ik)
    Moest ik opnieuw beginnen.
    Vaak was ik 1 uur bezig omdat voor mijn gevoel iets verkeerds deed.


    <3

    Ik had al mijn knuffels eens in mijn bed gelegd. Toen paste ik er niet meer bij en heb ik op de grond geslapen ;D (mijn vader heeft me later die avond weer in bed gelegd)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik had altijd een eigen taaltje. Het heette gekkenbostaal. En mijn kamer was het gekkebos en het rest van het huis was Nederland.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vroeger, als een knuffel/barbie me pijn had gedaan, doordat bijvoorbeeld mijn vinger tussen die armen kwamen ofzo. Begon ik die barbie "straf" te geven. Door em op de grond te gooien, en tegen aan te trappen, en hem klappen te geven, en dan onder mijn bed leggen voor een paar minuten, zo straf voorbij. :x


    Alleen maar tranen van geluk

    Pirates schreef:
    Ik had altijd twee knuffels, een grote en een kleine en daar ging ik altijd helemaal verhaaltjes mee spelen. Dat ze ook echt tegen elkaar praten, het was best droog haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Haha. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Soms al mijn knuffels onder de deken stoppen tot hij uitpuilde O.o


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vele verhalen hiero gaan nogal over knuffels.


    -

    Ik hield heel erg van zwemmen (nog steeds ;)) en vooral het springen van de kant was helemaal geweldig. Maar ik kon niet zelf uit het zwembad klimmen dus mijn vader hees me steeds de kant op. En ik sprong er dan meteen weer in.
    Mijn vader werd helemaal gek. Hahah (krul)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Speaker schreef:
    Uh, als ik iets ga doen dan moet het op een 'heel' tijdstip zijn. Acht uur, vijf over acht, tien over acht, kwart over acht, zo dus. Dat heb ik nu nog steeds. En als ik dan te laat ben en het is bijvoorbeeld 1 over 8, dan moet ik 4 minuten wachten voordat ik mag gaan doen wat ik zou gaan doen.
    Hoe weird is dat? En irritant, trouwens. 8D


    Haha, zoiets heb ik ookxD. Als ik dan bijv. aan huiswerk moet beginnen moet ik dat altijd op een Heel tijdstip doen, maar als ik te laat ben ga ik echt niet wachten tot het een heel tijdstip is hoor. "_"


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Vroeger ging ik allemaal van die lego poppetjes op m'n kat zetten die dan lag te slapen en dan ging ik zo spelen. En we hebben daar ook foto's van :Y)


    As travars