Ik was dus me mijn laptop in de zetel een filmpje van tom aan het zien ((hoe kan het ook anders )) komt mijn hond ((van een paar maand)) naast mij zitten op de zetel en zit die ineens mee te kijken naar da filmpje en Jha,die heeft tom een kusje gegeve ö!twas best wel schattig n_n zo baasje zo hondje zeker ? Ö
-
29 aug 2008 - 20:3110 dec 2008 - 20:10
Oee
Kei Cute ^^
Mijn hond is verliefd op Melanie
Rawwwrx3 ^^
Jah, dat kan ik niet ontkennen x'D
Maar het is niet wederzijds x'D
Je hond zit toch niet daar he, anders kwets ik hem zo hard?!öIf you had never come out of the blue, I would've stay
10 dec 2008 - 20:14Bij mijn kat is da ook zo!
Altijd als Bill op men computer der is (wnn nii?) dan begint men kat zo heel leuk tegen men laptop kopjes geven of tegen men posters.^^
If music be the food of love, play on!
10 dec 2008 - 20:17Bij mijn kat is da ook zo!
Altijd als Bill op men computer der is (wnn nii?) dan begint men kat zo heel leuk tegen men laptop kopjes geven of tegen men posters.^^
DAT HEEFT MIJN KAT OOK! die is zelfs al verliefd op Bill zijn stem"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
10 dec 2008 - 20:17ik ga me vogel ook is voor een poster van th zetten
..
ik denk alleen dar er na een paar minuten allemaal gaatjes in zitten:(Nvt
10 dec 2008 - 20:18Iedereen is fan van Tom.Letterlijk x'D
RoseLoverx -go too>- punchball !! =D
10 dec 2008 - 20:24hoe schattig =')
mijn kat kan alleen maar ete en slapen10 dec 2008 - 20:36(...)
Jah, dat kan ik niet ontkennen x'D
Maar het is niet wederzijds x'D
Je hond zit toch niet daar he, anders kwets ik hem zo hard?!ö
Hij zat net op men sgoot en hij is hij aan het jankenYour Butt is Mine!
11 dec 2008 - 6:43een vogel bij mij uit de buurt wilde Bill zoenen
Ik had shirt aan met Bill erop.. En toen had ik een gewonden vogel gevonden.. Dus ik wil hem oppakken, komt me vader kijken.. Die pakt hem op.. Ik zo naar toe gaan om te aaien.. Vliegt die Vogel precies tegen Bill's mond op mijn shirt aan.. Keihard die snavel in m'n buik NatuurlijkTom and Georg could write a bad romance.
11 dec 2008 - 9:29Zo heb je dat met jou Hond zo zijn mijn katten [ Tom en Bill 6 maanden oud ] gewoon fan van heel Tokio Hotel. Als ik Tokio Hotel luister, met de Radio gaan ze voor de radio liggen. Luister ik Tokio Hotel op de Laptop. Moeten en zallen ze bij mij mogen liggen. Rare katte :'D
She is waiting for you, so don't break her heart.
11 dec 2008 - 10:13Hoe schattigLove the way you hate me.
11 dec 2008 - 16:24Mijn poes verscheurt al mijn poosters van Bill, maar die ligt wel lekker te spinnen tegen die van Tom & Gustav; Georg negeert ze gewoon. O.O
Explain that to me x).
En als Th of Simple Plan opsta dan begint die precies te headbangen.
En als er een clipje van Simple Plan opsta dan volgt die elke beweging die Pierre maakt en dan loopt er letterlijk kwijl uit die haar mond x).
Mahaha; zo baasje, zo poes O.O'
Where there is a sea there are pirates...
11 dec 2008 - 16:36Ik heb geen hond of kat ¬¬
MAAR WEL EEN NEEFJE!
en die is verliefd op Bill, ik heb hem getraind als hij bill ziet dat hij een kus moet geven... Dus Bill pas maar op als we je in het echt tegen komen
Hij kan al zeggen:"Bill is mooi"death to the one at the end of the serenade.
11 dec 2008 - 17:2911 dec 2008 - 17:31oo wat lief
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
11 dec 2008 - 17:32