• Je kent het vast wel. De jongen die altijd hyper is en áltijd met een big smile door de school loopt. Bij ons heet die Chris.
    Vandaag liep hij de hele tijd airguitar te spelen waar iedereen gek van werd. Komen we bij wiskunde en ziet onze docent het. Moet Chris dus voor de klas gaan doen met een rock filmpje op de beamer op de achtergrond. Het was ge-ni-aal!
    Hij helemaal te headbangen. Dit maakte mijn dag echt helemaal goed. En nu ik erover nadenk, ik had het moeten filmen x)

    Wat heeft jouw dag vandaag gemaakt?


    #WWED - What Would Emma Do?

    hahah, dat is cool ;D
    mijn dag was niet echt top, omdat we naar een voorlichting over profielkeuzes moesten, maar alleen de meisjes. de jongens waren eerder vrij -.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    uhmm. ff denken.
    euhh.
    eeh.
    niks. (: Ik had een kutdag XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik was vroeg vrij, kon lekker uitslapen en mijn haar is bijgeverfd (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik moest vandaag een uur langer naar school, dus dat was niet leuk!
    haha, die jongen lijkt me echt geniaaal! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Dat ik die vreselijk leuke jongen zag :9~

    ZeroGravity schreef:
    hahah, dat is cool ;D
    mijn dag was niet echt top, omdat we naar een voorlichting over profielkeuzes moesten, maar alleen de meisjes. de jongens waren eerder vrij -.-


    Haha, moesten jullie ook naar een voorlichting over profielkeuzes? Wij mochten kiezen of we wilden, en ik ben niet gegaan.

    OT: Mijn dag gaat nog gemaakt worden, maar ik was in ieder geval vroeg vrij :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewoon, alles, het zonlicht, mooie muziek, vrolijke vrienden, weinig huiswerk ((duivel)).
    Ik ben op en top vrolijk vandaag, want ik ruik de lente al voor me:9~(lol)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining