• Het homohuwelijk?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Homo's zijn cool.
    Ik vind daar helemaal niets van. Van mij mogen ze, ik ga ze er niet mee pesten of ze uitschelden of zo. Ik vind het alleen maar leuk :3 net zoals twee vrouwen, btw.


    Destroy what destroys you.

    gewoon.. ik ken 2 mannen die getrouwd zijn.. we zijn zelf op hun bruiloft geweest xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Zolang ze er gelukkig van worden, mioj best


    Today will be Girl's Day party with you~

    PUKKELxDING schreef:
    Iedereen die wil trouwen moet kunnen trouwen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het super dat iedereen kan en mag trouwen met wie hij/zij wil (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb er niks op tegen want heel stiekem vind ik homo's cool. Serieus man, zo'n jonge is gewoon geweldig && is beter dan een beste vriendin kan zijn.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Decide schreef:
    Ik vind het heerlijk dat zulke mensen bestaan met homo's zul je nooit ruzie krijgen,En het zijn de gezelligste mensen die hier op aarde rond lopen. Een homo huwelijk is altijd reuze gezellig echt waar.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Vet awesome dat ze het gewoon doen en zich niks aantrekken van andere mensen. Liefde is liefde.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het maakt voor mij niets uit of je met een man of vrouw gelukkig ben,hoewel dat ik het soms wel vreemd vind om te zien,niet dat ik er iets op tegen heb ofzo,maar je snapt wel het is een beetje vreemd maar ach wat,zelf ben ik wereldvreemd


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    PUKKELxDING schreef:
    Iedereen die wil trouwen moet kunnen trouwen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Assassin schreef:
    Ik vind er niets van. iedereen mag trouwen met wie hij wilt van mij en niemand hoeft daar iets over te 'vinden'


    Opgeven is geen optie.

    PUKKELxDING schreef:
    Iedereen die wil trouwen moet kunnen trouwen.

    Dat mag van mij. (:
    Ik vind dat als twee mensen van elkaar houden, ze mogen trouwen, ongeacht hun geslacht of geaardheid. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn beste vriend is homo.
    Ik heb er helemaal niks tegen.
    :Y)

    OHMYJOSH schreef:
    Homo's zijn cool.
    Ik vind daar helemaal niets van. Van mij mogen ze, ik ga ze er niet mee pesten of ze uitschelden of zo. Ik vind het alleen maar leuk :3 net zoals twee vrouwen, btw.

    Twee vrouwen die samen trouwen, is ook een homehuwelijk (homoseksueel betekent op hetzelfde geslacht vallen) x'D

    Ik vind het best. Ik zou het zelf niet willen, maar als zij dat willen, wie ben ik (of ieder ander) om ze tegen te houden? Als die mensen gelukkig zijn, vind ik het best.


    To live would be an awfully big adventure