• Zodat jullie het even begrijpen; Klik.
    Het is dus al negen dagen geleden. En nu ben ik opnieuw verliefd. Dus ik vind mezelf nu héél erg raar. Ik heb een idee dat ik slecht bezig ben. Ik ben hopeloos verliefd, maar nu heb ik de indruk dat ik niet blij met mijn vorige was. Wat denken jullie?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ben je zeker dat het ècht verliefd zijn is?
    En niet gewoon gevoelens..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ben je zeker dat het ècht verliefd zijn is?
    En niet gewoon gevoelens..


    Ik denk de hele tijd aan hem, ik voel vlinders, ik giechel zo meisjesachtig (wat ik alleen doe als ik echt verliefd ben) en ik kan mijn gedachten niet bij de lessen enz. houden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)
    Ik denk de hele tijd aan hem, ik voel vlinders, ik giechel zo meisjesachtig (wat ik alleen doe als ik echt verliefd ben) en ik kan mijn gedachten niet bij de lessen enz. houden.

    Hmm, ik weet niet.
    Ik denk dat mensen te snel het woord verliefd in de mond nemen.
    Maar dat kan ook wel aan mij liggen (: Misschien denk je dat je 'verliefd' bent om sneller over je vriend te raken? Het kan een reactie van je lichaam, je gedachten zijn. Neen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hmm, ik weet niet.
    Ik denk dat mensen te snel het woord verliefd in de mond nemen.
    Maar dat kan ook wel aan mij liggen (: Misschien denk je dat je 'verliefd' bent om sneller over je vriend te raken? Het kan een reactie van je lichaam, je gedachten zijn. Neen?


    Over mijn vriend ben ik overgeraakt, althans dat denk ik. Ik denk amper aan hem, geef geen belangstelling. Met die vriendin praat ik al helemaal niet meer. Ik heb ook een lange tijd nagedacht over wat ik voelde, en of het echt was.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)
    Over mijn vriend ben ik overgeraakt, althans dat denk ik. Ik denk amper aan hem, geef geen belangstelling. Met die vriendin praat ik al helemaal niet meer. Ik heb ook een lange tijd nagedacht over wat ik voelde, en of het echt was.

    Na 9 dagen al? Ben je dat zeker..
    Ik zou eens goed nadenken over wat je wel voelt. Ik ken je natuurlijk niet en weet niet hoe snel het allemaal gaat bij jou.
    Maar 9 dagen vind ik wel heel snel eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Na 9 dagen al? Ben je dat zeker..
    Ik zou eens goed nadenken over wat je wel voelt. Ik ken je natuurlijk niet en weet niet hoe snel het allemaal gaat bij jou.
    Maar 9 dagen vind ik wel heel snel eigenlijk


    We zullen zien. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk dat het gewoon een opvlieger is. Dat heb ik ook wel eens ;) Is bij mij binnen 2 weken altijd over en pas na een tijd wordt ik weer echt verliefd. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wacht maar even af (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse