• Boeiende Wedstrijden:Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY

    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    Evanesco schreef:
    (...)

    Aw, Naja, ik vind springen juist leuk. Maar anders vraag je gewoon of ze balkjes neer willen leggen en een heel laag kruisje? Die paarden stappen daar zo overheen. Dan kan je er langzaam weer aan wennen, misschien.


    Nee, dat wordt hem niet. Ik krijg flashbacks van de hindernissen. Omdat ik vroeger heel hard gevallen ben tijdens een wedstrijd. Iedereen ging gillen omdat ze dachten dat mijn rug gebroken was en ik hoogstwaarschijnlijk in een rolstol zou belanden enzo. Dus ik beinvloed het paard daar heel erg mee, waardoor zij hem helemaal flipt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Nee, dat wordt hem niet. Ik krijg flashbacks van de hindernissen. Omdat ik vroeger heel hard gevallen ben tijdens een wedstrijd. Iedereen ging gillen omdat ze dachten dat mijn rug gebroken was en ik hoogstwaarschijnlijk in een rolstol zou belanden enzo. Dus ik beinvloed het paard daar heel erg mee, waardoor zij hem helemaal flipt.

    OMG ECHT?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    (...)
    Maar zeven plakken cake, daar in zitten veel calorieën met al die boter, en volgens me vader zaten er 1100 calorieën in de Ben & Jerry's. En het ergste is? Ik heb nog steeds honger! En vanavond eet ik lasange, wat ook vet is, en morgen wou mijn moeder persé naar de Mac Donalds. Ik raak daarvan echt gestrest.


    Dan ga je sporten (: En ipv morgen mee te gaan met je moeder naar de Mac ga je een salade maken. En als je honger hebt neem je fruit of anders een plakje ontbijtkoek.
    Kijk, ik ben dik en aan het afvallen door te doen wat hierboven staat. En dat gaat goed. Dus als je dat 1 of daagjes doet komt het allemaal wel goed.
    En je moet niet stressen om je gewicht, dat is niet goed voor je.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Century schreef:
    (...)
    OMG ECHT?!


    Jepp.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben dik! de enige dikke hier!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I wanna have sex on the beach, come on every body!

    -sorry-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Century schreef:
    ik ben dik! de enige dikke hier!

    SHUT UP. Ik voel me de laatste tijd ook dikker omdat ik soms even aankom als een malle, dus ik ben nu ook aan het oppassen alleen het lukt me niet.


    Everything is worse without music.

    Century schreef:
    ik ben dik! de enige dikke hier!


    geloof ik niets van.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    I wanna have sex on the beach, come on every body!

    -sorry-

    Haha had jij gisteren dat lied ook al niet in je hoofd?


    Everything is worse without music.

    United schreef:
    (...)

    geloof ik niets van.

    Heb je mijn foto gezien? :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    ik ben dik! de enige dikke hier!


    Ik ken je niet in real, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar ik kan wel zeggen dat ik dik ben. Nouja, ik heb een buik en ik ben bang dat mensen denken dat ik zwanger ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moet ik een nieuw topic openen dudes?


    Everything is worse without music.

    Godfrey schreef:
    Moet ik een nieuw topic openen dudes?


    Jepp.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon een kutdag gehad op school met teveel huiswerk dat ik nooit af krijg voor morgen. Toen ik eindelijk thuis was, kon ik meteen eten. En daarna deed internet het niet, en nu moet ik zo gaan omkleden om te paardrijden. Terwijl ik nu amper mijn ogen kan openhouden, en we moeten springen want ik niet meer durf. En dan krijg ik daar weer gezeik over.


    Dat had ik ook met galop. Ik was op de manege een keer in ren galop er afgevallen met paard en al. En ik kreeg toen alleen een schaafplekje. Sinds dien ben ik banger/voorzichtiger met galop. Dus ik durf soms ook niet altijd meer te galopperen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    FCBarcelona schreef:
    Dan ga je sporten (: En ipv morgen mee te gaan met je moeder naar de Mac ga je een salade maken. En als je honger hebt neem je fruit of anders een plakje ontbijtkoek.
    Kijk, ik ben dik en aan het afvallen door te doen wat hierboven staat. En dat gaat goed. Dus als je dat 1 of daagjes doet komt het allemaal wel goed.
    En je moet niet stressen om je gewicht, dat is niet goed voor je.

    Want ik heb een keer een hele week op één rijstwafel per dag geleefd, verder niks, en na een week was ik vier kleine grammetjes verloren. Ik verlies nooit gewicht. Maar misschien dat ik de rest van de week extreem weinig overdag en in de ochtend ga eten, en dan s' avonds goed? Denk je dat je van één zo'n week dik word? Normaal eten we heel gezond in de week en ik ook.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt