• Boeiende Wedstrijden:Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY

    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    Ik wil eigenlijk iets heel hards naar Ronaldo roepen ;$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Godsamme, je kunt me bijna opvegen zo gehad heb ik het nu. En dan moet ik zo ook nog paardrijden, als ik niet meer terugkom. Dan mogen jullie mijn voetbalbord hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @ Mvr Ramsey.
    What's wrong? ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik dood ga, en David geen tijd voor mijn kinderen heeft, wie wil dan oppassen? _O_

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 17:17 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Penelope schreef:
    @ Mvr Ramsey.
    What's wrong? ;o


    Ik heb gewoon een kutdag gehad op school met teveel huiswerk dat ik nooit af krijg voor morgen. Toen ik eindelijk thuis was, kon ik meteen eten. En daarna deed internet het niet, en nu moet ik zo gaan omkleden om te paardrijden. Terwijl ik nu amper mijn ogen kan openhouden, en we moeten springen want ik niet meer durf. En dan krijg ik daar weer gezeik over.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik voel me zó schuldig tegenover mezelf.

    jeetje waarom gaan jullie altijd zo verrekte snel?
    Vandaag komt er wel een deel 13 hoor. n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Saffier schreef:
    Ik voel me zó schuldig tegenover mezelf.


    Hoezo dat?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Hoezo dat?

    Ik heb op school zeven dikke plakken cake op, en toen ik thuis kwam een halve liter ijs, namelijk Ben& Jerry's en nu heb ik het gevoel dat ik heel dik word en ik schiet nu in de stres.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon een kutdag gehad op school met teveel huiswerk dat ik nooit af krijg voor morgen. Toen ik eindelijk thuis was, kon ik meteen eten. En daarna deed internet het niet, en nu moet ik zo gaan omkleden om te paardrijden. Terwijl ik nu amper mijn ogen kan openhouden, en we moeten springen want ik niet meer durf. En dan krijg ik daar weer gezeik over.


    Aw, Naja, ik vind springen juist leuk. Maar anders vraag je gewoon of ze balkjes neer willen leggen en een heel laag kruisje? Die paarden stappen daar zo overheen. Dan kan je er langzaam weer aan wennen, misschien.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ik heb op school zeven dikke plakken cake op, en toen ik thuis kwam een halve liter ijs, namelijk Ben& Jerry's en nu heb ik het gevoel dat ik heel dik word en ik schiet nu in de stres.

    ik ben dik :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    (...)
    Ik heb op school zeven dikke plakken cake op, en toen ik thuis kwam een halve liter ijs, namelijk Ben& Jerry's en nu heb ik het gevoel dat ik heel dik word en ik schiet nu in de stres.


    Dat heb ik ook altijd, maar het is zo moeilijk te weerstaan. En dan ga ik keiveel sporten om te zorgen dat er niets bijkomt. Maar van wat jij gegeten hebt wordt je niet heel dik. Morgen een dag minder eten en als goed is is het er dan af (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat me opvalt is dat heel veel meiden uit dit topic paardrijden.
    Dat is cool men. _O_

    @FCBarcelona; als je niet durft, moet je toch niet?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik rijd geen paard :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    FCBarcelona schreef:
    Dat heb ik ook altijd, maar het is zo moeilijk te weerstaan. En dan ga ik kei veel sporten om te zorgen dat er niets bijkomt. Maar van wat jij gegeten hebt wordt je niet heel dik. Morgen een dag minder eten en als goed is is het er dan af (:

    Nah, denk het niet.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 17:40 ]