• Boeiende Wedstrijden:Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY

    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    hahaha maar ik ben jaloers op iedereens naam ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb echt een kutnaam. Ik noem later mijn kind Helena, dat vind ik een schitterende naam.

    Saffier schreef:
    Ik heb echt een kutnaam. Ik noem later mijn kind Helena, dat vind ik een schitterende naam.

    Das bijna mijn naam
    en jij hebt geen kutnaam
    ik heb een kutnaam


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    Das bijna mijn naam
    en jij hebt geen kutnaam
    ik heb een kutnaam

    Altijd vergelijken mensen me met Kim Holland, echt altijd, zo irritant is dat. Dan krijg ik gelijk zo'n sletterig en vies gevoel over me heen.

    Mensen, ik schrijf aan Dance _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    (...)
    Altijd vergelijken mensen me met Kim Holland, echt altijd, zo irritant is dat. Dan krijg ik gelijk zo'n sletterig en vies gevoel over me heen.


    "Een hele geile goede morgen." HAHAHAHA - tv kantine.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    "Een hele geile goede morgen." HAHAHAHA - tv kantine.

    Ja, dat dus. En als je dat elke week hoort, word je het echt zat. Als ik een nieuw iemand ontmoet: 'Hoi, wat is je naam?' 'Kim?' 'Oh, Kim? Dat is echt zo'n hoerennaam.''

    Penelope schreef:
    (...)

    "Een hele geile goede morgen." HAHAHAHA - tv kantine.

    HAHAHAHA OMG xd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, dat dus. En als je dat elke week hoort, word je het echt zat. Als ik een nieuw iemand ontmoet: 'Hoi, wat is je naam?' 'Kim?' 'Oh, Kim? Dat is echt zo'n hoerennaam.''

    dat slaat dan echt nergens op


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    (...)
    dat slaat dan echt nergens op

    Inderdaad, dat is namelijk niet het eerste waar ik aan denk bij Kim. Ik vind het namelijk wel een mooie simpele naam!:Y)


    Everything is worse without music.

    Ja, vind ik ook. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb eindelijk mijn speech af. Pfoe. Echt 2 uur achter elkaar bijna gewerkt.

    1602011 schreef:
    Ik heb eindelijk mijn speech af. Pfoe. Echt 2 uur achter elkaar bijna gewerkt.

    wat voor speech?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    2 uur achter elkaar voor een speech. Ik heb nog nooit in mijn leven een speech gemaakt haha.


    Everything is worse without music.

    Godfrey schreef:
    2 uur achter elkaar voor een speech. Ik heb nog nooit in mijn leven een speech gemaakt haha.

    ik ook niet :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John