• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)



    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]


    Dit is mijn signature...

    SoulEater schreef:
    (...)

    Daarom dikgedrukt, er was ooit zo'n meisje dat topic opende over hoe je monerator kon worden ^^


    Dat is waar ook, haha.


    Your make-up is terrible

    ik heb me toch maar aangemeld, nothing to loose toch?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    oke, ik wil wel graag, maar ik ben nou niet meteen bekend op quizlet of zo, ik hoop niet dat dat een rol speelt... want het lijkt me namelijk wel leuk om mod te zijn op quizlet.


    Ik denk het niet en soms heeft bekend zijn niet zijn voordelen ;D
    Ik heb me aangemeld, succes iedereen!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Aangemeld. En nu maar duimen. :)

    SoulEater schreef:
    (...)

    Daarom dikgedrukt, er was ooit zo'n meisje dat topic opende over hoe je monerator kon worden ^^

    Inderdaad :9~

    Aangemeld (:
    Moge de beste winnen
    (flower)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is waar ook, haha.

    Ik kon het niet laten om de nadruk er op te leggen, het is altijd zo geniaal dat juist de mensen die er niks van weten, en geen flouw idee hebben van wat het inhoud of wat de regels zijn, júíst zich aan gaan melden Mehehe
    Toen ik nog maar net mijn accountje had heb ik dat ook gedaan x')

    ZeroGravity schreef:
    ik heb me toch maar aangemeld, nothing to loose toch?

    You wish, de mensen die het niet worden, krijgen een BLAUWE naam Ö

    Ik heb aangemeld. Ik zou het niet erg vinden als ik niet wordt gekozen. Als de Moderators iemand anders meer geschikt vinden dan mij maakt het me niets uit. Het gaat hier om dat iedereen het naar zijn zin heeft op Quizlet.


    Kill them with kindness.

    aangemeld (:
    ik word vast niet gekozen, maar mogen de beste winnen ;)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:23 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik ga er maar eens over nadenken. Misschien ben ik sowieso wel liever Bèta, maar het lijkt me best leuk (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wil me ook wel aanmelden heb het altijd al willen zijn xd
    x

    Hoe lang gaat het dan nog ongeveer duren voordat het bekend wordt?

    Krull schreef:
    Heey mensen, geen vooroordelen hebben over het aannemen van nieuwe mods! Sommige van jullie denken blijkbaar bij voorbaat dat het niks word.. jammer.


    Er is in het verleden altijd gezegd dat jullie naar strafblad kijken. Nou, die van mij is kilometers lang :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hingucker schreef:
    Waarom komen er meer dan één mod bij als er maar één weggaat?

    We zijn nu toch wel met 'heel weinig', namelijk 11.
    En Kirsten is ookal vertrokken, die deed toch best veel.

    In mijn begintijd (nerd) was 20 mods normaal ^^

    @iemandweetnietmeerwie; Toen ik moderator werd, maakte leeftijd helemaal niet uit. Er was toen iemand al een tijdje moderator en die is jonger dan ik. Dus die was echt... 11 ofzo, toen ze moderator werd. Maar dat was wel een heel ander Quizlet eigenlijk, dan nu. Daarom dat we graag iets oudere mensen zoeken dan bijvoorbeeld 11. Maar het is ook niet zo dat we zeggen dat mensen onder de 15 soieso geen kans maken. We kijken ook naar de persoon zelf ^^.
    Conclusie; we kijken naar allerlei dingen ^^.