• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)



    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]


    Dit is mijn signature...

    Het hangt er wel een beetje vanaf waarvoor een waarschuwing is. 1x reclame maken is niet helemaal gelijk aan 1x faken.


    I am an idiot, I move.

    Cauchemar schreef:
    Het hangt er wel een beetje vanaf waarvoor een waarschuwing is. 1x reclame maken is niet helemaal gelijk aan 1x faken.

    Het was een waarschuwing voor fel reageren op een uitlokkende reactie op mijn topic.. Geen idee of dat zwaar telt?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Het was een waarschuwing voor fel reageren op een uitlokkende reactie op mijn topic.. Geen idee of dat zwaar telt?


    Don't worry, be happy!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Allerliefste modjes. Ik heb iets gedaan wat normaal gesproken niet mag. Maar jullie vergeven me vast wel toch (nerd)? Stiekem is het voor een soort van 'goed doel' (cat). Succes met de aanmeldingen doorspitten, ik leef met jullie mee. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Allerliefste modjes. Ik heb iets gedaan wat normaal gesproken niet mag. Maar jullie vergeven me vast wel toch (nerd)? Stiekem is het voor een soort van 'goed doel' (cat). Succes met de aanmeldingen doorspitten, ik leef met jullie mee. (krul)

    Je maakt me nieuwschierig...
    What have you done? :Y)

    ah ja, I give it a try. wie niet waagt niet wint.

    ik weet eigenlijk helemaal niet of ik een strafblad heb. O_o


    Change, the only good thing in this world.

    candyKisses schreef:
    ah ja, I give it a try. wie niet waagt niet wint.

    ik weet eigenlijk helemaal niet of ik een strafblad heb. O_o
    Als je ergens voor gewaarschuwd bent of een reclame straf hebt gehad ofzo, staat dat op jou strafblad. Aangezien die dingen er gewoon voor altijd op blijven staan, zien de mods een strafblad na een tijdje als 'zo goed als schoon' als de user zich voor de rest wel aan de regels houdt. Dus als je niet eens weet of je wel iets op je strafblad hebt staan hoef je je daar overduidelijk geen zorgen over te maken (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Je maakt me nieuwschierig...
    What have you done? :Y)
    Dat kan ik niet vertellen, want dan zou ik je moeten vermoorden :((. Het heeft wel te maken met de modverkiezingen enzo, maar ik heb me niet opnieuwd aangemeld, dus wees maar niet bang hahah.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je ergens voor gewaarschuwd bent of een reclame straf hebt gehad ofzo, staat dat op jou strafblad. Aangezien die dingen er gewoon voor altijd op blijven staan, zien de mods een strafblad na een tijdje als 'zo goed als schoon' als de user zich voor de rest wel aan de regels houdt. Dus als je niet eens weet of je wel iets op je strafblad hebt staan hoef je je daar overduidelijk geen zorgen over te maken (krul).


    oke bedankt ^^


    Change, the only good thing in this world.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Je maakt me nieuwschierig...
    What have you done? :Y)


    Steek jij je neus eens in je eigen zaken overnieuwschiering kind x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk dat ik mijn strafblad maar eens ga vragen ofzo, ik ben nieuwsgierig of ik wel lief ben geweest (;


    Me so good.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je ergens voor gewaarschuwd bent of een reclame straf hebt gehad ofzo, staat dat op jou strafblad. Aangezien die dingen er gewoon voor altijd op blijven staan, zien de mods een strafblad na een tijdje als 'zo goed als schoon' als de user zich voor de rest wel aan de regels houdt. Dus als je niet eens weet of je wel iets op je strafblad hebt staan hoef je je daar overduidelijk geen zorgen over te maken (krul).

    Oftewel: April 2010 was ik een beetje een reller. Maar in Juli 2010 ben ik er mee gestopt en wou ik mijn Q nam "zuiveren". En ik heb me tot nu toe netjes aan de regels gehouden. Zou ik dan nu mee kunnen doen met een kans?
    Neen, dit is niet mijn geval ik wil het gewoon goed snappen :Y)

    Grieving schreef:
    (...)

    Steek jij je neus eens in je eigen zaken overnieuwschiering kind x)

    Je kent me zooo goed (nerd)
    Owja: Nee dit was geen gemeen sarcasme, dit meen ik.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Oftewel: April 2010 was ik een beetje een reller. Maar in Juli 2010 ben ik er mee gestopt en wou ik mijn Q nam "zuiveren". En ik heb me tot nu toe netjes aan de regels gehouden. Zou ik dan nu mee kunnen doen met een kans?
    Neen, dit is niet mijn geval ik wil het gewoon goed snappen :Y)
    Het hangt natuurlijk wel van de ernst van je gedrag af, maar idd als je je heel erg verbeterd hebt en de mods zouden het erover eens zijn dat je een goede mod kunt zijn, kun je nog wel kans maken ja :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Grieving schreef:
    (...)

    Don't worry, be happy!

    Ofcourse ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.