• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

Aanmelden kan hier

Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)

Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

- De mods.

Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

[ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]

Dit is mijn signature...

Yay,
    ik heb me gewoon ingeschreven(;

Me so good.

Oeeh, ik ga aanmelden <3

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

xSnoepjex schreef:
    (...)
    Niet zo negatief(;
    Je maakt evenveel kans als iedereen;p

Ik hoop het_O_

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Papercut schreef:
    Haha wat een feest (: Ik doe niet mee.

Buddie :9~

- aangepast i.v.m. hoofdletters -

[ bericht aangepast door een moderator op 7 feb 2011 - 19:32 ]

Ik heb het geprobeerd

Poseidon schreef:
    Ik heb me aangemeld, ik hoop dat ik mod kan worden, huhuhu. :3
    Dat de beste mogen winnen. (:

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Op dit profiel heb ik geen strafblad, maar op mijn oude wel, moet ik dit vermelden :'D? -het is voor reclame, ong. een jaar ofzo geleden.-

Olive

Ik wil ook graag nog iedereen heel veel succes wensen! ^.^

If we had not a soul, music would have created it.

Ik heb mij aangemeld :Y) Mogen de beste winnen!!!

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Jacker schreef:
    Op dit profiel heb ik geen strafblad, maar op mijn oude wel, moet ik dit vermelden :'D? -het is voor reclame, ong. een jaar ofzo geleden.-

Nee.
    Sowieso krijg je echt nog wel even veel kans als je niveau 1 reclame straf hebt, en meer niet. Alleen als dat er heel veel zijn, bijvoorbeeld 5, en nog niet zo lang geleden, dan denken wij; die luistert dus gewoon niet. Of iets in die richting :'D. En ja, dan krijgen wij zo onze bedenkingen.

Succes iedereen (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Krull schreef:
    (...)
    Nee.
    Sowieso krijg je echt nog wel even veel kans als je niveau 1 reclame straf hebt, en meer niet. Alleen als dat er heel veel zijn, bijvoorbeeld 5, en nog niet zo lang geleden, dan denken wij; die luistert dus gewoon niet. Of iets in die richting :'D. En ja, dan krijgen wij zo onze bedenkingen.

hebben we hier strafbladen? en wat houdt dat dan eigenlijk in|?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Als ik mod wordt heb ik gelijk een reden om mijn leven te beteren

"Ignite, my love. Ignite."

Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar zeggen^^
    Dus ik doe ook mee!!

MissWanda schreef:
    (...)
    hebben we hier strafbladen? en wat houdt dat dan eigenlijk in|?

Dat is gewoon een pagina waar jouw waarschuwingen opstaan, van de fouten die je ooit hebt gemaakt, je bans etc. Zodat de mods weten hoe jij was en nu bent in gedrag enzo.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.