• Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)



    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 9:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2011 - 13:08 ]


    Dit is mijn signature...

    Haha wat een feest (: Ik doe niet mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yay,
    ik heb me gewoon ingeschreven(;


    Me so good.

    Oeeh, ik ga aanmelden <3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Niet zo negatief(;
    Je maakt evenveel kans als iedereen;p


    Ik hoop het_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Papercut schreef:
    Haha wat een feest (: Ik doe niet mee.


    Buddie :9~

    - aangepast i.v.m. hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 feb 2011 - 19:32 ]

    Ik heb het geprobeerd

    Poseidon schreef:
    Ik heb me aangemeld, ik hoop dat ik mod kan worden, huhuhu. :3
    Dat de beste mogen winnen. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Op dit profiel heb ik geen strafblad, maar op mijn oude wel, moet ik dit vermelden :'D? -het is voor reclame, ong. een jaar ofzo geleden.-


    Olive

    Ik wil ook graag nog iedereen heel veel succes wensen! ^.^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb mij aangemeld :Y) Mogen de beste winnen!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jacker schreef:
    Op dit profiel heb ik geen strafblad, maar op mijn oude wel, moet ik dit vermelden :'D? -het is voor reclame, ong. een jaar ofzo geleden.-

    Nee.
    Sowieso krijg je echt nog wel even veel kans als je niveau 1 reclame straf hebt, en meer niet. Alleen als dat er heel veel zijn, bijvoorbeeld 5, en nog niet zo lang geleden, dan denken wij; die luistert dus gewoon niet. Of iets in die richting :'D. En ja, dan krijgen wij zo onze bedenkingen.

    Succes iedereen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Krull schreef:
    (...)
    Nee.
    Sowieso krijg je echt nog wel even veel kans als je niveau 1 reclame straf hebt, en meer niet. Alleen als dat er heel veel zijn, bijvoorbeeld 5, en nog niet zo lang geleden, dan denken wij; die luistert dus gewoon niet. Of iets in die richting :'D. En ja, dan krijgen wij zo onze bedenkingen.

    hebben we hier strafbladen? en wat houdt dat dan eigenlijk in|?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik mod wordt heb ik gelijk een reden om mijn leven te beteren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar zeggen^^
    Dus ik doe ook mee!!