• Ik ging net tosti's bakken om op te eten. Was ik klaar bedacht ik me dat het wel lief van me zou zijn om mijn rotzooi af te wassen -nee, wij hebben geen vaatwasser mij ouders leven nog in de middeleeuwen- Dus ik braaf afwassen, pak ik de pan. De HETE pan, wat ik dus niet doorhad omdat ik blond ben. En op de een of andere domme manier heb ik mijn ringvinger aan de kant van de rug van mijn hand compleet verbrand.
    FA-YUL!

    Tell me jou failmoment!

    -en owja, het doet pijn omdat ik ook nog zo dom was het niet onder de kraan te houden -.-'

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 21:43 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb me ook ooit verbrand aan de zijkant van de pan toen ik popcorn ging maken, ik wist niet dat hij nog warm was.
    Die brandwond zie je nu, na een jaar, nog steeds. Het ziet eruit alsof iemand me een zuigzoen heeft gegeven.
    Epic Fail


    I solemnly swear that I am up to no good.

    auch


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ouch!
    Ik ging op oudejaarsavond gelukskoekjes bakken, en dat moet heel snel. En in die haast brandde ik mijn vinger ook, omdat ik de ovenschaal vast pakte.
    Moet je honing op doen, dat helpt!


    Felix

    Fail momentje...

    Euhm...Deze zomer zat ik met enkele vrienden vuurtje stook te doen en een touw hande aan een boom, ik pak stoer mijn aansteker houd hem onderaan het touw en juplaaa de vlammen klommen omhoog, maar wat ik niet wist was dat touw smelt en al dat gloeiend hete spul liep over mijn hand en verstijfde zoals kaarsvet meteen.
    Egt pijnlijk om het eraf te krijgen...
    Maar nu heb ik toch een heel mooi litteken :OxD


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    auwtch O_O

    succes O_O

    Yeah ik heb me echt al vaak verbrand...vooral aan de oven xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Haha, dat doet echt zo'n zeer. Ik was dus heel leuk samen met mijn bestfriend muffins aan het bakken, haha zij heeft er nogal veel verstand van, ik niet, ik met mijn slimme brein ga keihard met mijn arm langs die hete plaat, als die overheerlijke dingen vallen op de grond + ik heb een hele enge paarse streep helemaal over de binnenkant van mijn onderarm x3 yay! haha ik ben altijd zo goed in dit soort dingen ('a)


    No matter what, you'll never see me cry. -- FOREVER SHIPPING ZARRY <3

    Wij gingen op scouting Pizza bakken. En we hadden eentje met al het overige op gedaan. En we hadden ook een blikje annanas. Ik maak het open en schud het in een keer op de Pizza met water/sap en al. FAIL. Maar hij was wel nog te eten.

    Och, ik heb me ook eens zo stom verbrand. Ik zou van die broodjes in de oven gaan doen, maar die plaat is dus gloeiend heet, dus ik gooi die broodjes erop en doe snel mijn hand omhoog zodat ik me niet zou verbranden aan die plaat. Maar ja, de bovenkant van een oven is ook heet hè, niet alleen de plaat :'D
    Dus ja, toen was mijn duim verbrand (ik hield mijn hand schuin ofzo). Dat is inmiddels een jaar of twee geleden en je ziet er nog een litteken van ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een klein littekentje op de rug van me'n hand, omdat het uiteinde van iemand z'n sigaret daar tegenaan kwam. Ik was toen nog klein, 7/8 ofzo?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Een broodje in de magnetron warm maken, en wij hebben dan zo'n houder voor broodjes voor in de magnetron. En die pakte ik vast.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Of met nieuwjaar, gaven ze me een sterretje. En ik vind die zo eng, maar niemand nam 'm terug, liet k m in de bank vallen. Zat dus wel een verbrand gat in de bank.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aaaaaw dat moet pijn doen

    Anyway toen ik klein was zat in de scouts en we gingen op kamp in de zomer.We hadden in een vijver gezwommen en achteraf gingen we ons doucen,vlak bij was een soort doucehuis waar je je kon douceen ook was er zo'n soort kachel verwarming met gaatjes er in.Ik had dat niet door ik ik stond wat onozel te doen en in mijn blootje wat te dansen,jongens en meisjes doucte dus appart.en je raad het al met mijn kont tegen die kachel heb een jaar lang een brandmerk op mijn kont gehad


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 15:37 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Grieving schreef:
    Ik ging net tosti's bakken om op te eten.

    Vaag, ik bak altijd tosti's om ze weg te gooien..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xBoeddha schreef:
    Wij gingen op scouting Pizza bakken. En we hadden eentje met al het overige op gedaan. En we hadden ook een blikje annanas. Ik maak het open en schud het in een keer op de Pizza met water/sap en al. FAIL. Maar hij was wel nog te eten.

    Haha wij gingen afgelopen zomerkamp met scouting pizza's maken op een kribbevuur, en toen was heel de onderkant verkoold :'D Da's echt kud, als je op zomerkamp zit, hebt lopen te zwoegen en dan faalt het gewoon


    Everything means nothing, if I ain't got you.