• al die lieve reactie's op mijn weblog!(H) Jullie zijn super!
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=202


    I do not hook up.

    Mijn aller liefste Renee <3

    Ik wil gewoon ff zeggen dat je écht niet hoeft te gaan omdat ze jouwn k*anker emo noemen of je voor het rot van de straat uitschelden want je hebt ons nog altijd en Rwayda,Brabara, Kirsten en al die andere lieve meiden die er altijd voor jouwn zullen zijn no matter what! Als er ook maar iets is, je kunt altijd bij ons terecht. Ik wil jouwn echt niet kwijt als vriendin en onze band mag gewoon niet stukgaan en zeker niet door die domme mensen die je uitschelden! Je bent niet de enige die zat te huilen want ik zat daarjuist in m'n spagettie te huilen omdat ik jouw niet kwijt wil. De tranen kwamen er gewoon bij mij op omdat ik steeds aan jouw moest denken en at tekstje dat je weggaat maakt me erg droevig. Ik weet dat als je van Quizlet afgaat en ToHo gaat vergeten onze band niet meer zo sterk is en wij misschien elkaar verliezen. Ik wil jouw gewoon niet kwijt! Kijk, nu zit ik hier terug te huilen omdat ik dit typ. Lieford, ik wil echt niet dat je gaat en ik wil je niet kwijt! Ik zie je dood en dood graag en wil dat jij dat nooit meer vergeet.

    ForAlwaysAndForever,Annelies&Renee <3


    Schaat.(H)

    Ik hou zo veel van je!<3 Ik zie jou dood en dood graag! Door jou huil ik weer je bent zo lief! Echt ik meen het!(H) Je bent echt alles voor mij! Ik kan niet zonder je! Maar je moet echt niet om mij huilen! Ik weet dat ik niet weg moet gaan maar het voelt gewoon alsof het wel moet omdat ze me zo vinden :( Maar ik wil eigenlijk niet speciaal voor jou!(H)

    xxxxxx WeAreForEverAndINeverLetYouGoILoveYouTooMutchAndINeverForgetYouWereEverYouGoWereEverYouAre!<3


    I do not hook up.

    Angel,Gij ga echt ni stoppe,als je het doe dan BELOOF ik dat ik helemaal tot bij u kom..en je weet hoe ver dat dat is he ö Want gij bent hier de enigste persoon die echt zo MEGA VRIENDELIJK tege mij is,dus wa moet ik hier anders nog zitte doen da gij weg bent?En dan spreek ik u nooit meer,en da kan ik ni aan en dan ga ik dood van het verdriet.dus blijf alsjeblief?ö
    iloveyoufuckingmuch!<3<3

    Angel,Gij ga echt ni stoppe,als je het doe dan BELOOF ik dat ik helemaal tot bij u kom..en je weet hoe ver dat dat is he ö Want gij bent hier de enigste persoon die echt zo MEGA VRIENDELIJK tege mij is,dus wa moet ik hier anders nog zitte doen da gij weg bent?En dan spreek ik u nooit meer,en da kan ik ni aan en dan ga ik dood van het verdriet.dus blijf alsjeblief?ö
    iloveyoufuckingmuch!<3<3

    Waarom is iedereen zo lief? Ga jij dan echt naar mij komen? :D Dan ga ik stoppen want dan kom jij (H)<3 Ik hou echt heel veel van jou en ik denk dat ik al niet meer ga stoppen! <3

    ILOVEYOUTOO!<3


    I do not hook up.

    iedereen is zo lief omda iedereen hier om u geeft en u graag ziet n_n

    :O Maar dat is niet zo denk ik n_n


    I do not hook up.