• al die lieve reactie's op mijn weblog!(H) Jullie zijn super!
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=202


    I do not hook up.

    nou kom maar !! (A)

    koewl ik ben laatst nog naar walibi geweest :P


    when words fail, music speaks.

    ps+ tis hier egt saai hoor!! ik woon in een mini dorp met ongeveer 500 huizen :| behalve het buitenzwembad das wel koewl! zomers dan (baby)


    when words fail, music speaks.

    Wahaha als ik dat wist had je kunne komen (A)!


    I do not hook up.

    Dat betekend dus dat je blijft!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    idd :P


    when words fail, music speaks.

    ps+ tis hier egt saai hoor!! ik woon in een mini dorp met ongeveer 500 huizen :| behalve het buitenzwembad das wel koewl! zomers dan (baby)

    Nou dan kom je bij mij wonen xD


    I do not hook up.

    Dat betekend dus dat je blijft!

    :) Jullie brengen me te erg aan het twijfelen!


    I do not hook up.

    Joepie! (hoera)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Nou dan kom je bij mij wonen xD

    okeeJ
    neem ik wel al me vriende mee hoor (A) muhaha de halve school :P neeJ xD das tu veel xD


    when words fail, music speaks.

    (...)
    okeeJ
    neem ik wel al me vriende mee hoor (A) muhaha de halve school :P neeJ xD das tu veel xD

    Hahaha gezellig !XD Ik heb ook een paar vrienden hoor xD Hun zijn cool en 3 van mijn vrienden zijn TH fan :P


    I do not hook up.

    Joepie! (hoera)

    Maar ik weet het nog niet zeker!
    Omg ik ben misselijk het lijkt wel of ik zwanger ben -_-''


    I do not hook up.

    (...)
    Hahaha gezellig !XD Ik heb ook een paar vrienden hoor xD Hun zijn cool en 3 van mijn vrienden zijn TH fan :P


    duh wie heeft geen vrienden eigenlijk :8 niemand van me vriende in fan :( allemaal haters,, horen ze iets of zien ze iets van TH kyken ze allemaal naar mij of roepen ze me xD


    when words fail, music speaks.

    (...)

    duh wie heeft geen vrienden eigenlijk :8 niemand van me vriende in fan :( allemaal haters,, horen ze iets of zien ze iets van TH kyken ze allemaal naar mij of roepen ze me xD

    De haters bij mij ook hoor xD Enenenen ik heb vette coolen jongens vrienden ;D


    I do not hook up.

    (...)
    De haters bij mij ook hoor xD Enenenen ik heb vette coolen jongens vrienden ;D


    xD ik mwah... me broers vriende vin ik knapper (A) whaha maar mijne zijn aardiger (A) want die ken ik al vanaf de peuterspeelzaal :P en anderen uit me klas


    when words fail, music speaks.

    Mijn aller liefste Renee <3

    Ik wil gewoon ff zeggen dat je écht niet hoeft te gaan omdat ze jouwn k*anker emo noemen of je voor het rot van de straat uitschelden want je hebt ons nog altijd en Rwayda,Brabara, Kirsten en al die andere lieve meiden die er altijd voor jouwn zullen zijn no matter what! Als er ook maar iets is, je kunt altijd bij ons terecht. Ik wil jouwn echt niet kwijt als vriendin en onze band mag gewoon niet stukgaan en zeker niet door die domme mensen die je uitschelden! Je bent niet de enige die zat te huilen want ik zat daarjuist in m'n spagettie te huilen omdat ik jouw niet kwijt wil. De tranen kwamen er gewoon bij mij op omdat ik steeds aan jouw moest denken en at tekstje dat je weggaat maakt me erg droevig. Ik weet dat als je van Quizlet afgaat en ToHo gaat vergeten onze band niet meer zo sterk is en wij misschien elkaar verliezen. Ik wil jouw gewoon niet kwijt! Kijk, nu zit ik hier terug te huilen omdat ik dit typ. Lieford, ik wil echt niet dat je gaat en ik wil je niet kwijt! Ik zie je dood en dood graag en wil dat jij dat nooit meer vergeet.

    ForAlwaysAndForever,Annelies&Renee <3