• Volgende Topic xD

Mijn ouders vinden dat ik teveel op Q zit. Ze zeggen dat ik in een soort van eigen droomwereld leef. Quizlet. Ik check mijn mails niet genoeg, kijk niet op mijn rosster van School. Ik zo van: 'Moet ik dan net zoals jullie domme hersenloze spelletjes spelen' nee dan kijken ze je dom aan. Op dit soort dingen heb ik echt geen vrijheid van mijn vader en steifmoeder.
    Hoe reageren jullie ouders op Quizlet??

Ze weten niet dat ik op Q zit.
    Ze vinden wel dat ik teveel achter m'n laptop zit.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Mijn vader hoopt dat ik een beroemde schrijfster word en heeft dus geen problemen. Mijn moeder weet dat ik schrijven nodig heb als afleiding, omdat ik daar door minder last heb van Hyperventilatie aanvallen. Alleen mijn zus vind dat ik me afzonder, maar wie is mijn zus nou om dat te zeggen :Y)

Happy Birthday my Potter!

Ik denk dat die niet eens van het bestaan van Q afweten (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Mijn ouders bemoeien zich daar niet mee. Ze weten dat ik toch niet luister als ze zeggen dat ik minder achter de computer moet zitten en zijn van mij al van kleins af aan gewend dat ik, wanneer er op hen na geen mensen om me heen zijn, meestal in mijn eigen droomwereldje zit. (krul)

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik wil niet dat mijn ouders weten dat ik op Q zit. Dit is iets van mezelf haha XD

Caution first, always.

Mijn ouders hebben geen idee van mijn internetleven.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Mijn ouders weten écht niet dat ik op Q zit.
    Wel vermoeden ze dat ik verhalen schrijf. Maar dat vinden ze geweldig. ^^

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Offtopic: best grappig om te lezen hoe dat bij anderen zit, als het over Quizlet gaat :X

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Wij krijgen binnenkort een nieuwe pc en dus ook een draadloze verbinding. En nu zei mijn stiefmoeder. Dan mag je wel boven niet op internet anders kunnen we je niet controleren. WTF!! Jullie hebben echt wel lieve ouders dat jullie dat gewoon mogen.

Mijn moeder vindt quizlet te gevaarlijk o.o en ze vindt dat ik er te veel op zit.
    mijn vader snapt er niks van (daar is tie te oud voor(krul))
    Mijn broer vindt het maar niks (computer nerd die autistisch is en snapt niet waarom er zulke site's bestaan) en hij heeft ook getjek met allerlei dingen of de site wel veilig was -.-

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

xBoeddha schreef:
    Wij krijgen binnenkort een nieuwe pc en dus ook een draadloze verbinding. En nu zei mijn stiefmoeder. Dan mag je wel boven niet op internet anders kunnen we je niet controleren. WTF!! Jullie hebben echt wel lieve ouders dat jullie dat gewoon mogen.

Mijn ouders begrijpen dat ik mijn eigen weg ga. Ik heb ook beloofd dat als ik mijn boek uitbreng en veel geld verdien mijn vader een mercedes vleugeldeur van me krijgt voor zijn verjaardag. Nu maakt hij de hele tijd reclame xD

Happy Birthday my Potter!

RxMadridista schreef:
    Ze weten niet dat ik op Q zit.
    Ze vinden wel dat ik teveel achter m'n laptop zit.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik krijg alleen gezeur dat ik teveel achter mijn laptop zit, maar verder niets :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ze weten niet echt dat ik op Q zit. Ze vinden wel dat ik teveel op mijn kamer zit en te weinig met mensen afspreek. x)

Felix

Alleen mijn moeder weet het, maar die heeft er geen probleem mee. Ze weet dat ik dit geweldig vind :')