• Volgende Topic xD

Mijn ouders vinden dat ik teveel op Q zit. Ze zeggen dat ik in een soort van eigen droomwereld leef. Quizlet. Ik check mijn mails niet genoeg, kijk niet op mijn rosster van School. Ik zo van: 'Moet ik dan net zoals jullie domme hersenloze spelletjes spelen' nee dan kijken ze je dom aan. Op dit soort dingen heb ik echt geen vrijheid van mijn vader en steifmoeder.
    Hoe reageren jullie ouders op Quizlet??

Qlimax schreef:
    Mijn ouders boeit het niet wat ik doe.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

me ouders, weten alleen dat ik verhalen op een site post. maar niet.
    ja ze kennen het woord, Quizlet en Forum, omdat ik me beste vriendin hier ontmoet heb, en tog echt moest hoe ik in contact ben gekomen, met iemand die aan de andere kant van het land woont.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

mijn moeder vind dat Q een verslaving is en wil me er eigenlijk best wel van af halen xD
    ze vind dat ik er sexisties van word en dat ik er té veel fantasie van krijg...-maar dat komt natuurlijk door anime xD-

A woman's best make up is her smile

Rugzak schreef:
    me ouders, weten alleen dat ik verhalen op een site post. maar niet.
    ja ze kennen het woord, Quizlet en Forum, omdat ik me beste vriendin hier ontmoet heb, en tog echt moest hoe ik in contact ben gekomen, met iemand die aan de andere kant van het land woont.

Ik heb ook een heel goede vriendin hier leren kennen. En mijn Oma zegt dat zij niet goed voor me is. Dus.. Maar die van jou accepteren het tenminste nog.

Mijn ma vind het wel leuk dat ik mijn verhalen hierop heb gezet en die vind het ook leuk om de reacties daarop dan weleens te lezen, maar meer ook niet. Mijn pa vraagt altijd 'Zijn er nog leuke topics?' of roept dan: 'Hé, daar moet je een topic over maken! *Onzin onderwerp*' en dat soort dingen. Maar echt interesseren, nee, dat doen ze niet. Ze weten wel dat ik een paar mensen heb leren kennen via deze site, en daar hebben ze ook geen problemen mee. (:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ze weten wel dat ik erop zit, maar ze besteden er verder geen aandacht aan. Zolang ik maar niet met vreemden afspreek. :Y)

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Mijn ouders weten het niet eens.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Discover schreef:
    mijn ouders weten geen eens dat ik erop zit.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

mijn vrienden zitten zelf ook op Q(krul)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Ze weten niet dat ik op quielet zit,dat weten ze trouwens over heel veel site's niet

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Discover schreef:
    mijn ouders weten geen eens dat ik erop zit.

Mijn ouders vinden het leuk, en kijken soms ook mee met wat voor verhalen ik dan weer bezig ben.
    Ze vinden alleen wel dat ik mijn vrienden eens dichterbij moet halen (ik woon in Groningen/Drenthe en mijn vrienden in Belgie xD)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

BlackMagic schreef:
    Mijn ouders vinden het leuk, en kijken soms ook mee met wat voor verhalen ik dan weer bezig ben.
    Ze vinden alleen wel dat ik mijn vrienden eens dichterbij moet halen (ik woon in Groningen/Drenthe en mijn vrienden in Belgie xD)

Haha Nice ;D Zo leer je wel nog eens mensen kennen.

Godfrey schreef:
    Mijn ouders zeuren wel dat ik teveel met me laptop zit, maar ze weten niet eens van Q :')

Mijn mama weet alleen wel dat ik schrijf en dat ik vrienden heb via quizlet maar verder heeft ze geen idee. Het boeien mijn ouders niet zo. Ze zeiken dus alleen over de laptop tijden haha

Alleen maar tranen van geluk

Mijn ouders weten het niet...

Be yourself, life is too short, to be somebody else...