• Misschien is dit een onzinnig topic, misschien een beetje cliché...
    Maar ik ben echt van mening dat commercie niet goed is voor bands. Ze veranderen erdoor, zijn niet meer echt zichzelf. Ten minste, dat gevoel heb ik. Het gevoel dat ze niet meer de muziek maken die ze zelf mooi vinden, maar de muziek maken die hun manager wil dat ze maken. Zo zijn bijvoorbeeld de bands die ik heel leuk vind, vaak heeel erg veranderd sinds het begin: Green Day is lang niet meer punk, Tokio Hotel is totaal veranderd, en My Chemical Romance is My Chemical Romance niet echt. Ik weet niet of jullie het ook zo zien, maar ik vind het op een gegeven moment niet meer leuk, het gebeurt bijna altijd op het punt waarvan ik vind dat de band zijn hoogtepunt heeft bereikt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    tja, ik ken al die bands niet zo goed en ben er ook geen fan van dus ka er niet veel van zeggen. Maar k snap wel wat je bedoelt ja. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Zo zit de muziekwereld nou eenmaal in elkaar, hoe hard het ook klinkt. Sowieso, de smaken van bandleden veranderen ook en als je hits willen scoren moeten ze af en toe wel eens een beetje van genre veranderen.


    your eyes are like stars in the night.

    Paramore is ook veranderd...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, Iedereen veranderd. Ik denk dat de roem niet goed voor je is. Als ik een dag heel veel aandacht krijg wil ik de volgende dag wel weer met rust gelaten worden.

    Zo gaat dat in de muziekwereld gewoon, denk ik...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bij Green Day komt het,denk ik,omdat ze volwassen zijn geworden. Ik bedoel ik zie een man van 38 niet zo snel een lied over masturberen schrijven.
    Ze zijn misschien niet echt meer punk maar ze zijn wel nog hunzelf.
    Bij die andere kan ik niet echt oordelen, het kan zijn dat ze gewoon uit zichzelf zijn verandert zoals Green Day,het kan zijn dat ze gedwongen zijn te veranderen.
    Ik denk dat als je goed in je vel zit en je band goed bij elkaar past en goed bij je pas je je niet zo snel laat veranderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    zelfs K3 veranderd. ;p


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Grieving schreef:
    Paramore is ook veranderd...

    ik luister het niet echt veel, maar ik noem alleen maar voorbeelden van bands die ik persoonlijk leuk vind. en ik weet dat het veel meer gebeurd, helaas veranderen ze naar mijn mening niet altijd op een goede manier...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ja klopt, maar daar is niets aan te doen.


    Life is hard and then we die

    Nee, ik hou van alle muziek band of geen band ik vind alles goed. Hoewel er ook uitzonderingen zijn.

    Zo zit de muziekwereld ineen. Bands worden ook steeds meer volwassener, en iedereen wil nieuwe dingen uitproberen. Plus als je wilt overleven heb je geld nodig, en dankzij illegaal downloaden halen artiesten minder uit hun albums als vroeger..


    Get outta my head!

    Er zij heel veel bands die de muziek niet meer maken die ze zelf willen. Het is omdat het allemaal veel en veel te commercieel is geworden. Dan dat het hoorde te wezen. Tokio hotel, green day en My chemical romans zijn daar wel de grootste voor beelden van. Maar we zouden juist de band meoten steunen die nog weel de muziek maken die ze zelf willen en wouden maken. Kane, Red hot chilli peppers. En noem nog maar een band op die zo is. :D:D


    Love sheds light one the darkest of times

    Dat is ook zo, maar er is niet veel aan te doen.

    Trouwens hoe weten jullie zo zeker dat ze het zelf niet willen? Misschien wille ze het zelf wel,mensen veranderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Bij Green Day komt het,denk ik,omdat ze volwassen zijn geworden. Ik bedoel ik zie een man van 38 niet zo snel een lied over masturberen schrijven.
    Ze zijn misschien niet echt meer punk maar ze zijn wel nog hunzelf.
    Bij die andere kan ik niet echt oordelen, het kan zijn dat ze gewoon uit zichzelf zijn verandert zoals Green Day,het kan zijn dat ze gedwongen zijn te veranderen.
    Ik denk dat als je goed in je vel zit en je band goed bij elkaar past en goed bij je pas je je niet zo snel laat veranderen.


    StJimmy schreef:
    Trouwens hoe weten jullie zo zeker dat ze het zelf niet willen? Misschien wille ze het zelf wel,mensen veranderen.


    Deze gast hier heeft gelijk. (:


    It ain't broke, so don't fix it.