• Ik wil ff weten of mensen thuis een Aquarium hebben,, en wat ze er van vinden.
    Wij hebben er een:

    Alleen er staan een beetje teveel planten in.

    Dus..

    Ik heb er geen,ik zou er ook geen willen. Ik heb zo iets van laat die diertjes lekker vrij zwemmen. Als hij groot genoeg is heb ik er geen probleem mee maar zelf wil ik er geen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had er een. Een hele grote! Maar mijn ouders wilde het zo nodig vervangen voor een openhaard..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik had er een. Een hele grote! Maar mijn ouders wilde het zo nodig vervangen voor een openhaard..


    Dat zuigt heel hard!!

    Viand schreef:
    (...)

    Dat zuigt heel hard!!

    Ja ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Had, maar niet meer. Mijn vriendin heeft een supergrote, zitten zeesterren, een kleine inktvis in.En annemoon visjes, en kreeftjes, en zandhappertjes. Superschattig.(krul)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 16:24 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Omg. Dat is gewoon SUPER VET.

    Ik heb er geen, heb wel een hond en dat vind ik genoeg


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik had er een(krul) maar die is toen kapot gevallen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb er geen. Hoeft ook niet voor mij.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wij hebben geen aquarium en dat vind ik ook niet erg. Ik vind de meeste zeedieren eng. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    mijn vriend heeft wel ene aquarium allen veel schoonmaak werk(duivel)


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Wij hádden een aquarium.. Hij was leuk, vriendlief moest en zou hem hebben en ik stond hem schoon te maken.. Nou heeft ie tijdens de verhuizing een tik gehad en nu durf ik hem niet te vullen..:$

    Ga volgende week een kleine kom halen met een paar goudvissen, LOL


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    wij hebben er eentje beneden met guppies.. en mijn grote broer heeft er eentje met garnalen jakkes


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb er geen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wij hadden er één, een hele grote, maar mijn vader heeft hem weggedaan omdat hij dat schoonmaken niks vond en hij nerveus werd van de vissen, haha.