• “May the dreams of your past be the reality of your future”

    Harry Potter, Ron Weasley en Hermione Granger gaan opzoek naar de Gruzielementen. Met z'n drieën starten ze hun tocht, maar als ze eenmaal op weg zijn, staan er drie anderen op hun pad. Ze kennen deze jongeren niet. Zij zijn ook op zoek naar de Gruzielementen en ze zijn bereidt om de vrienden te helpen, zolang zij er maar iets voor terug kunnen krijgen. Het gouden trio begrijpt niet waarom zij naar de Gruzielementen zoeken, maar voor hen is goed dat ze hulp kunnen krijgen. Zo gaan ze met z'n zessen opzoek.

    [...], [...] en [...] zijn terug gekomen vanuit verleden. Ze hebben deze opdracht gekregen van een oude man die ze niet kende, maar het was voor hun belangrijk dat zij gingen naar de toekomst. Zo zitten er twee verschillende generaties bij elkaar. De drie zijn ook gekomen om hun eigen nakomelingen te beschermen, die allang geboren zijn in het jaar waarop ze in het heden komen.


    Ik wil een verhaal gaan maken waarmee ik heel veel spanning opbouw en waarmee ik met de tijd kan ''spelen'', op mijn manier. 8D
    Het wordt geen lovestory, maar er zal misschien wel romantiek in voor komen.
    Het verhaal speelt zich maar deels op Hogwarts af, omdat er ook andere personages naar voren komen, die niet mee zoeken naar de Gruzielementen.


    Rollen
    Twee meisjes uit het verleden
    Eén jongen uit het verleden
    Dochter van personage 1 meisje uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Zoon van personage 2 meisje uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Dochter van personage 2 meisje uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Zoon van personage 3 jongen uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Ik weet nu al dat de meeste een meisje invullen, maar jongens krijgen sneller een rol, aangezien daar minder enthausiasme voor is.

    Informatie:
    Rol:
    Voornaam:
    Volledige naam: Achternaam is niet nodig, omdat ik die verzinLeeftijd: 15+, 18-
    Uiterlijk:
    Afdeling: Alleen voor de kinderen!
    Toverstok:
    Patronus:
    Huisdier:
    Extra:

    Als er iets niet goed is, dan zeg ik dat wel even, want ik heb namelijk wat eisen voor de rollen, omdat het anders niet in het verhaal past. (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Dochter van personage 1 meisje uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Voornaam: Rose
    Volledige naam: Achternaam is niet nodig, omdat ik die verzin
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: http://img404.imageshack.us/img404/9364/tumblrlbh2axddtl1qayl4j.png
    Afdeling: Zwadderich
    Toverstok: Heb ik niet echt veel verstand van :f
    Patronus: Ezel
    Huisdier: Fred
    Extra: Duister, mysterieus meisje.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:44 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Rol:Jongen uit het verleden
    Voornaam:Destery
    Volledige naam:Destery Dylan Flex [achternaam]
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:Destery is een lange jongen van 1.92 lang, met een dun, maar tog wel iets gespierd postuur. Dylan heeft mooie bruine ogen, die altijd speels twinkelen. Zijn donker bruine haar staat altijd alle kanten op. en zijn willen staan altijd in een lach.
    Toverstok:Walnood. 32.4 cm lang met als kern puur drakenbloed
    Patronus:Poolvos
    Huisdier:een Fred, genaamd Chimmie
    Extra:Dylan is een enorm drukke, vrolijke jongen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 14:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Jongen uit het verleden.
    Voornaam: Alessio
    Volledige naam: Alessio Leonias
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Alessio heeft een bos ravenzwarte haren en donkerbruine ogen. Hij heeft een gespierd en stevig gebouwd lichaam,hij is 1.80m
    Afdeling: /
    Toverstok: 30 cm,Walnoot,Kern van drakenhartbloed
    Patronus:
    Zwart fries paard
    Huisdier: Kiwiwi , zijn kleine kiwi vogel
    Extra:

    Rol:meisje uit verleden
    Voornaam:Isa
    Volledige naam: Isabel naomie
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Isa heeft blonde haren en grijze ogen. Ze is ongeveer 1.75m en is slank.
    Afdeling: -
    Toverstok: 25,4 cm, kern glamourgana haar en beukenhout
    Patronus: een zeehond
    Huisdier: een kat, essie
    Extra: Ze is faunaat. Ze wordt dan een Panter


    You don't know what you got until is gone

    Rol: Zoon van personage 2 meisje uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Voornaam: David
    Volledige naam: David Alexander Rupert
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: David heeft blauw/grijzige ogen en donkerbruin haar. Hij is 1.86 m en ziet er goed uit! Hij is best gespierd. David draagt meestal een blouse waarvan hij de bovenste knoopjes open heeft. Daaronder draagt hij een spijkerbroek en nike's. David heeft geen verstand van mode en vraagt daarom zijn zus altijd om hulp. David heeft een moedervlek boven zijn lip en in de zomer heeft hij een paar sproetjes op zijn wangen/neus. In de zomer draagt hij het liefst een zonnebril en in de winter het liefst zijn sjaal die hij van zijn moeder heeft gekregen.
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: 23 cm, Eikenhout, kern van een leeuwen haar.
    Patronus: Leeuw
    Huisdier: -
    Extra: David houdt erg van zwerkbal en is de jager(?) van het Gryffindor team. Het liefst wilt hij later Zwerkballer worden en als dat niet gaat lukken wilt hij gaan solliciteren bij de tovertweeling shop van Fred en George Weasley.

    Sorry hij is een beetje afgezaagd;x


    Me so good.

    Rol: Meisje uit het verleden.
    Voornaam: Tara
    Volledige naam: Tara Maxime *achternaam*
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Tara. Dus: lang, dik bruin haar. Bruine ogen, niet zo heel lang, maar ook zeker niet klein en slank. (:
    Afdeling: /
    Toverstok: Een Taxus, 24 cm en een kern van de staart van een feniks.
    Patronus: Een eenhoorn.
    Huisdier: Nouja ik weet dus niet zeker of ik dit ook moet invullen, maar zo ja: Een poes, Milla, die ze overal stiekem mee naartoe neemt.
    Extra: Tara was in haar jongeren jaren, zoals ze er nu dus uit ziet, heel populair bij de jongens. Het is dan ook geweldig om nu alle kinderen te zien van jongens die ze ook hád kunnen krijgen, maar die ze niet wilde. Ook sommige reacties van jongens zijn net als vroeger, omdat ze niet doorhebben dat ze eigenlijk al veel ouder is.:3

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 19:35 ]


    everything, in time

    Rol:Zoon van personage 3 jongen uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Voornaam: Noah
    Volledige naam: Noah Dilan-Stefan Jackson *achternaam*
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:Noah Heeft zwarte haren en donkere ogen die bijna zwart. Zijn haar is vaak plat over zijn gezicht maar als hij wakker word staat zijn haar alle kanten op.
    Afdeling: Ravenclaw
    Toverstok:berkenhout,30 cm met het hartenbloed van een draak
    Patronus:een wolvenwelpje
    Huisdier:geen
    Extra:/


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Rol: Dochter van personage 2 meisje uit het verleden, die nu op Hogwarts zit
    Voornaam: Lise
    Volledige naam: Lise Joanne
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Lang donkerbruin haar, met heldere donkergroene ogen. Ze heeft pretoogjes en een paar sproetjes op haar wangen. Ze heeft een schuine pony, oorbellen en een navelpiercing.
    Afdeling: Hufflepuf
    Toverstok: Wilgenhout, 26 cm, schub van een van de meerminnen in het meer bij Hogwarts.
    Patronus: een jongen bruine beer
    Huisdier: Geen
    Extra: Ze is altijd vrolijk, en heeft altijd fun met haar vrienden.


    No guts no glory.