• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    lucie schreef:
    (...)

    weet ik maar mijn computer is sloom

    er stond binnen 24 uur anders ga ik klagen :"D maar ik ga idd anders nog ff op internet kijken maar ik heb het sws volgende week :9~


    Dan moeten ze er wel netjes bijzetten 'weekenden uitgesloten' anders heb je inderdaad het recht om te klagen.
    Ik wil ook sport 1 enzo. Nu mis ik altijd 5-10 minuten van de wedstrijd omdat ik geen fatsoenlijke stream kan vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kap even met dat tumblr


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    Ik kap even met dat tumblr

    Ik volg jou al lang ;D


    Everything is worse without music.

    Century schreef:
    Ik kap even met dat tumblr

    Ja, lees liever mijn story gehe.

    er staat zelfs nog dat ik single ben xd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Dan moeten ze er wel netjes bijzetten 'weekenden uitgesloten' anders heb je inderdaad het recht om te klagen.
    Ik wil ook sport 1 enzo. Nu mis ik altijd 5-10 minuten van de wedstrijd omdat ik geen fatsoenlijke stream kan vinden.


    ik ging paar keer tegen me pa zeggen dat ik me irriteer dat we alleen eredivisie samenvattingen kunnen zien toen ging hij sport 1 bestellen

    volgens mij stond er niet weekenden uitgesloten maar ze hebben nog de hele dag om dat te regelen :"D


    When things don't go right, turn left.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, lees liever mijn story gehe.

    daar heb ik al een abo op :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Godfrey schreef:
    (...)
    Hahah ik ook, _O_


    dat is gewoon lekker :9~:9~:9~


    When things don't go right, turn left.

    lucie schreef:
    (...)

    ik ging paar keer tegen me pa zeggen dat ik me irriteer dat we alleen eredivisie samenvattingen kunnen zien toen ging hij sport 1 bestellen

    volgens mij stond er niet weekenden uitgesloten maar ze hebben nog de hele dag om dat te regelen :"D


    En champions legeau enzo kun je ook kijken zonder Sport 1. Maar dat zijn alleen de Nederlandse clubs totdat zij eruit liggen. Wat meestal heel snel is, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als we dan toch bezig zijn lees mijnstory ook.. haha. Oké ik verveel me gewoon ):


    Everything is worse without music.

    Lees mijn stories dan ook haha _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Godfrey schreef:
    Als we dan toch bezig zijn lees mijnstory ook.. haha. Oké ik verveel me gewoon ):


    Abo.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga even met Levi in z'n bedje leggen -gayhand-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    It's takin'me higheeeeeer. Taiovoice. :9~


    Everything is worse without music.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    En champions legeau enzo kun je ook kijken zonder Sport 1. Maar dat zijn alleen de Nederlandse clubs totdat zij eruit liggen. Wat meestal heel snel is, haha.


    ike weet maar ik bedoel tjaah de gewone barcelona wedstrijden en van arsenal en zo :"D


    When things don't go right, turn left.