• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Godfrey schreef:
    Ik snap niet goed.. waarom de liverpool fans Fernando niet echt dankbaar behandelen voor alles wat hij voor hun heeft gedaan. Ook al smeert hij hem nu naar Chelsea. *trekt afkeurend gezicht* haha.


    Het is volgens mij meer dat hij heel lang heeft gezegd dat ie niet zomaar weg zou gaan, en dit is echt midden in het seizoen. Als het nou in de zomer was geweest hadden ze het misschien wel minder erg geweest. Nu lijkt het een beetje of hij daar perse wegwilde. :x


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Godfrey schreef:
    Stream Chelsea - Liverpool.


    Thanks (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben hier helemaal alleen ):
    Mijn mama is naar mijn broertje toe omdat hij op t politiebureau zit.. En ik heb net helemaal m'n eten naar binnengepropt omdat ik zo moet oppassen, is die man nog steeds ziek, hoef ik niet meer):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Weetje. Ik haatte Fernando Torres niet toen hij naar Chelsea vertrok. Ik was teleurgesteld. Maar mijn teleurgesteldheid verdween en maakte plaats voor kwaadheid nadat FT9 zei dat hij nooit het Liverpoolbadge heeft gekust. Want dat heeft hij wél gedaan!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Saffier schreef:
    Die werkt goed. En wat Fernando's haar raar man.


    Haha lol, ik vind t'ook wel schattig zitten. n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RxMadridista schreef:
    Ik ben hier helemaal alleen ):
    Mijn mama is naar mijn broertje toe omdat hij op t politiebureau zit.. En ik heb net helemaal m'n eten naar binnengepropt omdat ik zo moet oppassen, is die man nog steeds ziek, hoef ik niet meer):


    Haaaaaaaaaaaandig. Wat heeft je broertje uitgevreten? x)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    MOCMOC schreef:
    Weetje. Ik haatte Fernando Torres niet toen hij naar Chelsea vertrok. Ik was teleurgesteld. Maar mijn teleurgesteldheid verdween en maakte plaats voor kwaadheid nadat FT9 zei dat hij nooit het Liverpoolbadge heeft gekust. Want dat heeft hij wél gedaan!


    omfg, heeft hij dat gezegd?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hmm, blauw is niet echt zijn kleur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Evanesco schreef:
    (...)

    Haaaaaaaaaaaandig. Wat heeft je broertje uitgevreten? x)


    Ja weet ik niet hahaha.
    Mama werd gebeld door de politie *nou ja ik nam op en begon keihard te lachen*..
    maar er is hier Creilerflora, er staan allemaal tulpen etc. En er werd gezegd dat hij en een vriend van hem ingebroken hadden ofzo:|


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nieuw idee!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Nieuw idee!


    :9~:9~:9~:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja weet ik niet hahaha.
    Mama werd gebeld door de politie *nou ja ik nam op en begon keihard te lachen*..
    maar er is hier Creilerflora, er staan allemaal tulpen etc. En er werd gezegd dat hij en een vriend van hem ingebroken hadden ofzo:|


    Hij's misschien wel een crimineel. Nah, ik weet niet, ergens denk ik dat het allemaal wel meevalt. Ik hoop voor em dat het niks is. Anders krijgt ie taakstraf ofzo.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    FCBarcelona schreef:
    Hmm, blauw is niet echt zijn kleur.

    Nee hé? Blauw staat meestal wel mooi bij jongens maar het staat hem gewoon echt niet.

    Evanesco schreef:
    (...)

    Hij's misschien wel een crimineel. Nah, ik weet niet, ergens denk ik dat het allemaal wel meevalt. Ik hoop voor em dat het niks is. Anders krijgt ie taakstraf ofzo.


    Tja we zullen zien. Ik heb geen medelijden met dat kind, eigen schuld dikke bult. Hij is wel vaker met kattenkwaad bezig, ik hoop dat hij hier eindelijk eens van leert.
    Ik heb meer medelijden met mezelf dat ik hier eenzaam en alleen zit. Best een slechte zus ben ik eigenlijk :X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Tja we zullen zien. Ik heb geen medelijden met dat kind, eigen schuld dikke bult. Hij is wel vaker met kattenkwaad bezig, ik hoop dat hij hier eindelijk eens van leert.
    Ik heb meer medelijden met mezelf dat ik hier eenzaam en alleen zit. Best een slechte zus ben ik eigenlijk :X


    Aw. Kom samen met mij eenzaam zijn, hier is ook niemand thuis.
    Maarja. Gelukkig maakt er nog iets geluid, anders zou ik gek worden.

    Damn, het is rust. ;o


    Remember the nights we drove around crazy, in love.