• Ik ben in een hele creatieve bui de laatste tijd, dus ik dacht waarom zou ik er niet eens mensen mee helpen? Nou bij deze dus. Ik zal eerst even mijn mooiste creatie laten zien, het gene waar ik echt heel trots op ben!:

    klik.

    Mooi hè?! I'm so proud of it!
    Dus wil jij ook zo'n mooie cover? -big smile-
    Laat dan een berichtje hieronder, achter!
    Liefs.

    Covers:
    Klik.>MissAthena.
    Klik.>xjustAgirlx

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 19:18 ]

    ik wil er 1!

    info:
    de story heet: de Mannenverslindster
    samenvatting story:Ada is een echte mannenverslindster. Vroeger was ze een nerdje tot dat ze op een apart feestje kwam. De volgende dag was ze compleet veranderd, qua innerlijk en qua uiterlijk. Ze besluit wraak te nemen op alle jongens die haar vroeger toen ze nog lelijk was gepest hebben. Maar ineens ziet ze een 'warme' kant bij een van de jongens en ziet in dat hij best wel leuk is. Wat moet ze nou doen? Love or revenge?..


    plaatjes die ik nodig heb: iets met dit of dit meisje (niet allebei) en de rest mag je zelf verzinnen
    de titel hoeft er niet op! (en ook niet mijn gebruikersnaam)
    effecten hoeven niet. en stuur een pb als je klaar bent:)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 12:06 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Titel: Girls Always Fall For The Bad Boys
    Specifieke foto: -Alex Meraz, Booboo Stewart, Kiowa gordon ofzo, verder laat ik jou je gang gaan

    Uitleg v. verhaal: Meisje, dat al te vaak een vriendje heeft gehad dat slecht voor haar is gaat op vakantie naar haar nichtje in La Push. Ze wantrouwt de jongens die allemaal intresse in haar tonen.

    Laat je even weten of je 'm gaat maken en of je klaar bent? dankjewel <3 .

    *Steekt hand op en roept 'Ik wil er eeeen!'*
    Ghaha.

    De titel van mijn verhaal is 'walk away from home to meet your idol'
    En het gaat over een meisje dat wegloopt en dan wordt aangereden door Tom Kaulitz. En dan worden ze verlieeefd :') haha.
    Ik zou graag de titel er wel op hebben en verder mag je doen waar je zin in hebt :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Titel: Who is telling the truth?
    Specifieke foto: Ik wil graag een meisje van ongeveer 15 jaar op de voorgrond. Het moet er een beetje mysterieus uitzien, graag drugs erbij. Daar gaat het vooral om.
    Uitleg v verhaal: Twee vriendinnen gaan hun vriendin helpen om van haar drugsverleden af te komen. Als ze word ontvoerd wordt het steeds moeilijk.

    Stuur je een pb als je hem af hebt?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Duizendmaal sorry, heb het de laatste tijd heel erg druk gehad! Morgen zijn jullie de eersten! (:

    dan zie ik het denk ik vanzelf wel voorbij komen (:

    Heee, ik wil wel hoor, als je tijd hebt dan. Hier is de link van de story, er zijn al een paar hoofdstukken:

    Klik hier.


    We accept the love we think we deserve.