• Jullie kennen allemaal wel het spel van Belgen/Nederlanders/weetikveel wat tellen. Nu dacht ik: laat ik ook maar eens zo een spel maken. En aangezien het bijna Valentijn is -hoera! kuch kuch- blijf ik in dat thema. Het spel is hetzelfde, alleen dat de mensen die single zijn tellen, en de mensen die een vriend/vriendin hebben mogen boem zeggen. :]

Het vorige topic was vol, en de laatste reactie was 'boem', dus dat wil zeggen dat we terug beginnen bij

Moonshine, take us to the stars tonight ~

BOEM.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

:'(

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

wtf.. waarom staat er ineens 1 en dan 9?? ik doe gewoon 2

[ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:13 ]

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

[ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:19 ]

We spelen het spel wel eerlijk, mensen(:

7 koekjes voor mij:Y)

[ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:58 ]

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Life is hard and then we die