Boeiende Wedstrijden: Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO FINALE COPA DEL REY FC Barcelona - Real Madrid! 20 april.
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Mijn engels is bizar slecht, wat staat er?
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Die resultaten vam die poll had ik ook gezien o.o Ajax wil Bojan al jaren overnemen maar Bo wees af ofzo Als Bo nou gewoon naar Ajax komt, dan ga ik naar ELKE wedstrijd buddy
you're my favourite part of the day ~
Als Bo naar ajax gaat, hou ik opeens van Ajax
United schreef: rofl. Nou, mijn David kan er ook wat van hoor.
Bij ons is er een op komst ;$. Nu moet Cesc zich zelf vermaken de komende maanden. :')
Penelope schreef: Bij ons is er een op komst ;$. Nu moet Cesc zich zelf vermaken de komende maanden. :')
Century schreef: (...) Ik wil een tweede, ik ga hem vanavond even verwennen
Pf, ik heb er toch al eentje en de tweede en de derde zijn al op komst! Ik loop al voorop ladies! Trouwens, help me, ik vind niet meer in welke El Clasico en op welke pagina ik gevraagt had wie allemaal Q-WAG's waren (:
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
Penelope schreef: (...) Jammer genoeg moet hij straks naar Londen. Buh.
MOCMOC schreef: Pf, ik heb er toch al eentje en de tweede en de derde zijn al op komst! Ik loop al voorop ladies! Trouwens, help me, ik vind niet meer in welke El Clasico en op welke pagina ik gevraagt had wie allemaal Q-WAG's waren (:
Century schreef: (...) Ga met hem mee? Het kindje van mij en Daaf heet Levi
Century schreef: (...) BAM IK OOK Ik ga even David helpen met de douche, brb -wbw-
Penelope schreef: (...) HAHA. moet je hem wassen?
Woehoee, Jacco breekt in op Elena's quizlet ding? Meen ik ben cool