• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    FCBarcelona schreef:
    Gerard speelde voor keeper (:


    Hij is multifunctioneel _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    FCBarcelona schreef:
    Gerard speelde voor keeper (:
    MY MAN! (H)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)MY MAN! (H)


    Zeg maar dat ik hem dankbaar ben. Anders was het 2-1 o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    United schreef:
    (...)

    Hij is multifunctioneel _O_
    Ànd, sometimes, he scores goals with a striker's soul <3


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    MY MAN! (H)

    Ja, stiekem zit jij nu op internet met je Blackberry (die je van Gerard hebt gekregen) en zit je op de tribune (nerd)

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, stiekem zit jij nu op internet met je Blackberry (die je van Gerard hebt gekregen) en zit je op de tribune (nerd)
    Hoe weet jij dat? ö
    Ben ik op tv gekomen ofzo? =$ Want de paparazzi mag natuurlijk nog niets over onze relatie weten..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Ànd, sometimes, he scores goals with a striker's soul <3

    Eigenlijk dacht ik daar iets heel fouts bij.

    Saffier schreef:
    (...)
    Eigenlijk dacht ik daar iets heel fouts bij.
    Hu? Ik begrijp hem niet zo x$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Hoe weet jij dat? ö
    Ben ik op tv gekomen ofzo? =$ Want de paparazzi mag natuurlijk nog niets over onze relatie weten..


    hahahaha,
    -plat-

    MOCMOC schreef:
    Hoe weet jij dat? ö
    Ben ik op tv gekomen ofzo? =$ Want de paparazzi mag natuurlijk nog niets over onze relatie weten..

    JA. Ik zag je zitten. Met een grote zwarte zonnebril, een dikke Barça sjaal, en je blackberry. En stiekem riep er toen een andere fan; DAT IS MEVROUW PIQUÉ!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 23:19 ]

    MOCMOC schreef:
    Hu? Ik begrijp hem niet zo x$

    Wees blij, je wilt het niet weten. _O_

    Saffier schreef:
    (...)
    JA. Ik zag je zitten. Met een grote zwarte zonnebril, een dikke Barça sjaal, en je blackberry. En stiekem riep er toen een andere fan; DAT IS MEVROUW PIQUÉ!
    Oké, nu het toch bekend is geraakt beken ik het ook maar tegenover jullie, my Quizlet-ladies.. Gerard en ik zijn al zo'n drie jaar in een vaste relatie. In weekends en vakanties vlieg ik van België naar Spanje en zelfs op schooldagen vlieg ik naar Barcelona om mijn hummie aan te moedigen. Gerard en ik kregen vorig jaar ons eerste kindje, een meisje Lune en we zijn nu in verwachting van een tweeling. Het worden een jongen en een meisje. Voor het meisje hebben we nog geen naam, maar het jongentje zal Xavier gaan heten. Vernoemt naar Xavi Hernàndez, el maestro en de beste middenvelder aller tijden. Gerard heeft me een paar dagen geleden ten huwelijk gevraagd nadat hij Just the way you are van Bruno Mars heeft gezongen onder mijn balkon hier in België en binnenkort gaan we trouwen.
    En het beste van al: JULLIE ZIJN ALLEMAAL UITGENODIGD!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Oké, nu het toch bekend is geraakt beken ik het ook maar tegenover jullie, my Quizlet-ladies.. Gerard en ik zijn al zo'n drie jaar in een vaste relatie. In weekends en vakanties vlieg ik van België naar Spanje en zelfs op schooldagen vlieg ik naar Barcelona om mijn hummie aan te moedigen. Gerard en ik kregen vorig jaar ons eerste kindje, een meisje Lune en we zijn nu in verwachting van een tweeling. Het worden een jongen en een meisje. Voor het meisje hebben we nog geen naam, maar het jongentje zal Xavier gaan heten. Vernoemt naar Xavi Hernàndez, el maestro en de beste middenvelder aller tijden. Gerard heeft me een paar dagen geleden ten huwelijk gevraagd nadat hij Just the way you are van Bruno Mars heeft gezongen onder mijn balkon hier in België en binnenkort gaan we trouwen.
    En het beste van al: JULLIE ZIJN ALLEMAAL UITGENODIGD!

    OEH. SEKSIE. Jullie laten er geen grans over groeien! Stiekem batsen jullie keihard en keiveel! Maar ik kom op jullie bruiloft! (nerd)

    Saffier schreef:
    (...)
    OEH. SEKSIE. Jullie laten er geen grans over groeien! Stiekem batsen jullie keihard en keiveel! Maar ik kom op jullie bruiloft! (nerd)
    Iedere dag om eerlijk te zijn, soms zelfs meer dan twee keer :X (cool)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Raped by a Soccerplayer is teruggggggggggggg!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus