• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    (...)Oké, nu het toch bekend is geraakt beken ik het ook maar tegenover jullie, my Quizlet-ladies.. Gerard en ik zijn al zo'n drie jaar in een vaste relatie. In weekends en vakanties vlieg ik van België naar Spanje en zelfs op schooldagen vlieg ik naar Barcelona om mijn hummie aan te moedigen. Gerard en ik kregen vorig jaar ons eerste kindje, een meisje Lune en we zijn nu in verwachting van een tweeling. Het worden een jongen en een meisje. Voor het meisje hebben we nog geen naam, maar het jongentje zal Xavier gaan heten. Vernoemt naar Xavi Hernàndez, el maestro en de beste middenvelder aller tijden. Gerard heeft me een paar dagen geleden ten huwelijk gevraagd nadat hij Just the way you are van Bruno Mars heeft gezongen onder mijn balkon hier in België en binnenkort gaan we trouwen.
    En het beste van al: JULLIE ZIJN ALLEMAAL UITGENODIGD!


    ah, seksie. :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    You know, Gery is zo goed aan het spelen vanavond. Dat verdient goede seks niet? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Iedere dag om eerlijk te zijn, soms zelfs meer dan twee keer :X (cool)

    Ja, ik ken het. Stiekem heb ik een vakantiehuis naast jullie en hoor jullie dan te keer gaan. Maar ik snap het wel. Elk lichaamsdeel van Gerard moet getraind zijn, en het blijft een passievolle Spanjaard.

    Wat denkje waarom ik steeds met een bezem op de muur bonk omdat ze zo tekeer gaan? XD

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 23:29 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, ik ken het. Stiekem heb ik een vakantiehuis naast jullie en hoor jullie dan te keer gaan. Maar ik snap het wel. Elk lichaamsdeel van Gerard moet getraind zijn, en het blijft een passievolle Spanjaard.
    Kijk, met jou kan ik praten. Sorry trouwens als we je uit je schoonheidsslaapje houden, maar we kunnen er werkelijk niets aan doen. Het staat zo in zijn trainingprogramma dat hij van Pep kreeg toen ik voor de eerste keer aan het hele team werd voorgesteld..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Penelope schreef:
    Wat denkje waarom ik steeds met een bezem op de muur bonk omdat ze zo tekeer gaan? XD

    Zeg jij maar niks met Cesc. En het zoenen met Ibi op het strand. (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 23:32 ]

    Saffier schreef:
    (...)
    Zeg jij maar niks met Ces. En het zoenen met Ibi op het strand. (nerd)


    Betrapt! ;$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    Kijk, met jou kan ik praten. Sorry trouwens als we je uit je schoonheidsslaapje houden, maar we kunnen er werkelijk niets aan doen. Het staat zo in zijn trainingprogramma dat hij van Pep kreeg toen ik voor de eerste keer aan het hele team werd voorgesteld..

    Ja, het geeft niet. Je kent Maarten toch wel, Maarten Stekelenburg? Nou, die kan er wat van. Als jullie bezig zijn, gaan wij vaak ook beginnen.

    ditwordsteedserger

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, het geeft niet. Je kent Maarten toch wel, Maarten Stekelenburg? Nou, die kan er wat van. Als jullie bezig zijn, gaan wij vaak ook beginnen.

    ditwordsteedserger


    -out


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, het geeft niet. Je kent Maarten toch wel, Maarten Stekelenburg? Nou, die kan er wat van. Als jullie bezig zijn, gaan wij vaak ook beginnen.

    ditwordsteedserger


    Ja even afwisseling hè ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, het geeft niet. Je kent Maarten toch wel, Maarten Stekelenburg? Nou, die kan er wat van. Als jullie bezig zijn, gaan wij vaak ook beginnen.

    ditwordsteedserger
    Dus Gery en ik sporen jullie aan? Goed om te weten -wbw-


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Penelope schreef:
    Ja even afwisseling hè ;D

    Ja, best fijn. 'Oh, ze gaan beginnen. Kom wij moeten ook!'

    MOCMOC schreef:
    Dus Gery en ik sporen jullie aan? Goed om te weten -wbw-

    Ja, zeker weten. Wij gaan gelijk keihard erover heen met gekreun.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, best fijn. 'Oh, ze gaan beginnen. Kom wij moeten ook!'


    Cesc komt net onder de douche vandaan met zo'n witte handdoek om zijn onderlijf. -heeft de neiging om dat ding af te pakken-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Cesc komt net onder de douche vandaan met zo'n witte handdoek om zijn onderlijf. -heeft de neiging om dat ding af te pakken-


    Weet je hoe sexy dat is (duivel)