De stelling van vandaag luidt:
Singles zullen nooit de ware vinden als ze niet in actie komen
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Singles zullen nooit de ware vinden als ze niet in actie komen
[stelling] Singles zullen nooit de ware vinden als ze niet in actie komen - Oude Stellingen
-
5 feb 2011 - 0:005 feb 2011 - 22:09
Exercitus schreef:
Oneens,men zegt niet voor niets dat je niet opzoek moet gaan naar liefde?
Ok als je nooit buiten komt vind je hem niet maar als je een gewoon leven leid moet dat genoeg zijn.It's hard to hold a candle in the cold November Rain
5 feb 2011 - 22:11Miauw schreef:
Het moet natuurlijk van 2 kanten komen, dus moet je zelf ook actie ondernemen ja.
dat ja.5 feb 2011 - 22:17Eens, Maar de jongen kan dat ook doen. Zou makkelijker voor de meiden zijn. (:
A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3
5 feb 2011 - 22:18Qlimax schreef:
Hoeft niet perse, de ander kan ook initiatief nemen.5 feb 2011 - 22:31Exercitus schreef:
Ok als je nooit buiten komt vind je hem niet maar als je een gewoon leven leid moet dat genoeg zijn.
In dat opzicht ben ik het eens. Maar daarbij moet je ook zelf actie ondernemen. Dat hoeft niet als eerste te zijn, maar als je aan het daten bent met iemand, dan moet je niet alleen maar stom knikken, maar ook lieve dingen zeggen enzo.
Maar dat je moet zoeken naar liefde: beslist niet.To live would be an awfully big adventure
7 feb 2011 - 22:17Qlimax schreef:
Hoeft niet perse, de ander kan ook initiatief nemen."Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"
7 feb 2011 - 22:307 feb 2011 - 22:33Eeeens (:
Iedereen moet in actie komen anders dan komen er nooit relaties tot stand o.oDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
8 feb 2011 - 9:32eens,
alleen ben ik soms een beetje verlegen dus durf ik niet op een jongen af te stappen:$"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky
8 feb 2011 - 12:32Exercitus schreef:
Ok als je nooit buiten komt vind je hem niet maar als je een gewoon leven leid moet dat genoeg zijn.
Infinitum schreef:
In dat opzicht ben ik het eens. Maar daarbij moet je ook zelf actie ondernemen. Dat hoeft niet als eerste te zijn, maar als je aan het daten bent met iemand, dan moet je niet alleen maar stom knikken, maar ook lieve dingen zeggen enzo.
Maar dat je moet zoeken naar liefde: beslist niet.
eens met beiden ^^SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one
8 feb 2011 - 12:38oneens.
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.
8 feb 2011 - 12:53Qlimax schreef:
Hoeft niet perse, de ander kan ook initiatief nemen.Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
8 feb 2011 - 12:54Het ligt eraan wat je verstaat onder in actie komen: actief gaan zoeken op datingssites hoeft bijvoorbeeld niet per se, denk ik.
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
8 feb 2011 - 12:56Oneens. Soms zegt een blik al genoeg
en daar hoef je niet veel voor te doen dan alleen met ogen open lopen en dan doe je meestal alHappy Birthday my Potter!
8 feb 2011 - 13:30