• oke ik heb dus nog geen uur een bb maar ik snap er niks van.. ;$
    haha das best dom..
    maar waar kan ik mijn ping vinden ? ;$
    en ik heb geen internet verbinding ? terwijl ik wel internet abbo heb ?
    oke kan iemand die bb curve heeft, mij alle belangrijke dingen uitleggen ? ;$

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is a beautiful struggle

    Mijn broer heeft ook dat probleem. Haha.
    Dan wil hij es een bb en kan hij er niet mee werken :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    Mijn broer heeft ook dat probleem. Haha.
    Dan wil hij es een bb en kan hij er niet mee werken :')

    ik snap het wel.. maar ik kan op 1 of andere manier geen internet verbinding maken.. ?


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    (...)
    ik snap het wel.. maar ik kan op 1 of andere manier geen internet verbinding maken.. ?

    Welja, ik bedoel meer dat hij dat ook niet kan. Maar hij moest eerst het internet van thuis afleggen en weer aanleggen en dan verscheen het op zijn bb. Vraag mij niet hoe het juist in elkaar zit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    heb je je al geregistreerd en zo bij de desbetreffende provider? want je krijgt namelijk allemaal van bevestigings smsjes


    Ligt and Darkness are both very different..

    kijk bij internetverbinding of die er is
    ping = blackberry messenger en daar klik je op dan op je eige dan staat er je pin


    (Be)lieve in (you)rself

    Internet deed het bij mij in het begin ook niet, daarvoor moest ik eerst helemaal naar Vodafone bellen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    Internet deed het bij mij in het begin ook niet, daarvoor moest ik eerst helemaal naar Vodafone bellen.

    maar k heb kpn, en ik kan mijn nummer ook niet zien, net of mijn simkaart helemaal niet bestaat ?


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    (...)
    maar k heb kpn, en ik kan mijn nummer ook niet zien, net of mijn simkaart helemaal niet bestaat ?

    Zegt je BB dat er een simkaart in zit of niet? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.