Maken jullie dan ook alle roosters op school? Waarbij komt kijken dat sommige docenten persé een blokuur willen, dat docenten 1 werkdag per week vrij zijn, sommige docenten kunnen op sommige uren niet... Ik vind het niet meer dan logisch dat dat niet 5 weken van tevoren bekend is. En kom nou niet aan met het feit dat ze in principe 7 weken de tijd hebben. Die roostermakers hebben net zoals alle docenten recht op vrij zijn in de vakantie. In de 1ste en laatste week van de zomervakantie moeten ze werken en dan worden ook de roosters gemaakt.
Bij ons maakt de roostermaker ze zelfs in de vakantie. En dan komen ze ook een paar dagen van tevoren op internet te staan. Het is een heel gedoe om zoiets te maken, dus ik vind het logisch.
En jullie willen de profielkeuzes niet te laat geven, want stel je voor dat je nog twijfelt en je 2 of misschien zelfs 3e rapport wilt zijn. Kan ik me voorstellen, maar dan moet je ook niet gaan klagen dat ze pas laat met de klassenindeling kunnen beginnen en dus laat met de roosters kunnen beginnen.
Oneens dus.
To live would be an awfully big adventure