• Ik ben harstikke boos. Mijn vrienden (twee jongens), zijn geschorst! En het niet eens iets ergs! Sorry ben kwaad en wou het delen.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)

    Ik hoop van niet. Ze waren mijn beste vrienden, met hun kon ik alles delen, al waren het jongens. Ik wil écht niet dat ze van school gestuurd worden alleen om zoiets. Dat is gewoon onredelijk.


    Ik denk dat het maar voor een paar dagen is, anders zou het wel heel onredelijk zijn (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Voor altijd? Ö


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ik denk dat het maar voor een paar dagen is, anders zou het wel heel onredelijk zijn (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waarvoor?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Achja. Bij ons is een keer iemand geschorst omdat hij een prullenbak omschopte. Ook zo'n vreemde reden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ben ook een keer geschorst geweest, op het vmbo, omdat ik vuurwerk meehad haha, maar we hadden het nog niet eens aangestoken. Ik hoop voor jou, en hun, dat ze niet voor eeuwig geschorst zijn.

    Pickwick schreef:
    Voor altijd? Ö


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ik denk dat het maar voor een paar dagen is, anders zou het wel heel onredelijk zijn (:


    Ik hoop het. Ze zijn echt heel lief. Sommigen zeggen altijd dat buitenlanders gemeen en rotjochies zijn maar zij zijn helemaal niet zo. Oké, soms ravotten ze en halen geintjes. Maar wie niet? Het gaat nogal saai zijn zonder hun.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Oké, ik heb het aan hun gevraagd. En ze zeggen dat ze dinsdag of woensdag weer op school zijn.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Dat is inderdaad rot voor je.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Incognito schreef:
    (...)

    Hmm... Owkeej,

    aww, dat is zo kut!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Echt niet leuk :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    voor hoelang dan? tis best wel kut ja. ;o


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)


    Sorry hoor. Ik vind het namelijk niet leuk als mijn vrienden onrechtvaardig geschorst worden.


    We love because he loved us first - John 4:19