• Ellow People!
    Jullie weten van mijn Alex Evans verhaal?
    Nou, heb dus rollen nodig.
    Heb rollen nodig voor:

    Meisje 1: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.

    Meisje 2: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.

    Meisje 3: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.

    Meisje 4: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.

    -Beste vriendin van hoofdpersonage

    -Meisje 5: Grootste Bitch van de school. Scheldt iedereen uit zonder reden.

    -Nieuweling: Nieuw meisje op school. Zij gaat dan bij het groepje van Alex en hoofdpersonage. Zij is de 'weirdo' van de bende. Gelooft in buitenaardse en magie.

    Hoe kan je een van deze mensen worden? Simpel, je zet hieronder een reactie met:
    Personage:
    De naam die je wil hebben in de reeks:
    De leeftijd die je wil hebben in de reeks (liefst tussen 16-19):
    Hobby's in de reeks (zo kan ik zien of je je al goed kan inleven in je personage!)
    Stijl in de reeks:
    Karakter in de reeks:
    Een tekstje waarin je je voorstelt als het personnage:
    Foto van hoe je er wil uit zien (Wil geen crap van 'kijk in mijn fotoboek!' Ik wil url xD):
    Veel succes!


    Moof

    Ik heb me al aangemeld op het andere topic maar ik zal nog ff mijn foto erbijzetten goed,

    Mijn info heb je bij die andere topic van je ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.