• Zo af en toe is er een ruzie op Quizlet. Nu vroeg ik me af, wat doen jullie bij zo'n ruzie? Ga je je er mee bemoeien? Vind je dat de mod's genoeg intreden en dat de straffen te licht of te hoog zijn? En vind je sommige ruzies te ver gaan?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik bemoei me daar niet mee en volgens mij doen de mods hun ebst togh wel

    Ik laat ze gewoon gaan (:


    Felix

    meestal ben ik er wel bij betrokken,
    bijv zaterdagnacht was het volgens mij toen was er ook een ruzie en toen hebben ik en nog een paar het geprobeert te sussen, maar meestal dan doe ik wel mee


    (Be)lieve in (you)rself

    ik bn dr soms bij betrokken :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Achja, wat is een ruzie.. als ik echt iets lees wat ik gewoon te belachelijk en te kinderlijk voor woorden vind, reageer ik er meestal wel op. (krul)


    ars moriendi

    Als ik erbij betrokken ben, reageer ik, of als er een vriendin van me betrokken is ook. Maar anders niet.
    Soms zijn er gewoon geen mods online, soms grijpen ze wat laat in.


    Your make-up is terrible

    Ik bemoei me er af en toe mee, als ik er gewoon echt iets even moet uitgooien, dus gewoon mijn mening kwijt moet.
    Bij de mods verschilt het. Soms grijpen ze te vroeg in, dan weer te laat, dan weer precies op tijd, soms zijn de straffen te hoog, te laag of precies goed. (:
    En ja, soms gaan die ruzies weleens te ver, maar dat komt zelden voor 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    Als ik erbij betrokken ben, reageer ik, of als er een vriendin van me betrokken is ook. Maar anders niet.
    Soms zijn er gewoon geen mods online, soms grijpen ze wat laat in.

    Vaak ben ik erbij betrokken (krul) En ach het boeit me niks wat er aan gedaan wordt. Ruzies blijven toch wel komen.


    -

    Assassin schreef:
    Als ik erbij betrokken ben, reageer ik, of als er een vriendin van me betrokken is ook. Maar anders niet.
    Soms zijn er gewoon geen mods online, soms grijpen ze wat laat in.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik lees die ruzies dan wel wanneer ik op zo'n forum ben, maar reageer er niet op. Ik heb namelijk zelf dan geen zin in ruzie.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik bemoei me niet met die ruzies, lees ze wel altijd xD Maar zeg er maar niks over. Ik vind het vet irritant. Snap ook vaak niet waarover het gaat en dat mensen persé gelijk willen hebben. Ik vind dat de mod strenger ruzies moeten aanpakken. Want het gebeurt steeds vaker en dat mag nu wel eens afgelopen zijn... Bijvoorbeeld een ban ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Af en toe? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mods reageren altijd slecht. Terwijl te vroeg oftwel te laat. (no offence)
    Maar overlangs was er ook zo'n halve ruzie, en er was steeds een bemiddelaar in het topic die niets deed behalve 3000x "stop de discussie" ipv dan eindelijk na 2 keer is op te treden ofzo.. Maarja, @ alle mods en bemiddelaars, neem dit aub niet persoonlijk.


    Get outta my head!

    Genius schreef:
    Vaak ben ik erbij betrokken (krul) En ach het boeit me niks wat er aan gedaan wordt. Ruzies blijven toch wel komen.


    same here


    "Ignite, my love. Ignite."