• Het is een Twilight-Related, maar niet met Edward Cullen of iets dergelijks. En de bandleden zijn gewoon mensen hoor (:

    Ik zoek:
    × Een mede vampier (mag een jongen zijn)
    × Een achterdochtige, nieuwe vriendin van de hoofdpersoon (een mens dus)
    × Bedenk zelf een rol (:

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Foto + beschrijving uiterlijk. En geen zwart-wit foto's bitte:
    Karakterbeschrijving (‘lief maar toch bitchy’ geldt niet ; ):
    Leeftijd (als je voor vampier kiest vul dan de leeftijd in van hoe oud hij werkelijk is, en de leeftijd waarop hij gebeten is) :
    Gave (alleen voor vampiers):
    Extra (gezinssituatie, bad habits etc...):

    Warning ! Het kan enige tijd duren voordat hij online komt, want k wil graag een voorraad schrijven (: Maar ik zal jullie waarschuwen!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 12:19 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Volledige naam:
    Brooke, Maria, McHetster.
    Foto + beschrijving uiterlijk:
    Brooke heeft donkerblond haar en donkerbruin tot zwarte kleur ogen. Ze is licht getint, en haar lichaam heeft een soort zandloperviguur.
    Karakterbeschrijving:
    Brooke is een aardig, en zorgzaam meisje. Ook wilt ze altijd alles weten, en ze zegt wat ze denkt. Wat sommigen mensen vaak irriteert, maar dat kan Brooke niets schelen. Ze kan ook erg koppig zijn..
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Extra:
    Brooke heeft een lastig verleden achter de rug, en wilt erg graag een nieuwe start maken. Haar ouders zijn spoorloos verdwenen, toen Brooke nog maar 2 jaar oud was. Ze heeft ze dus nooit gekend, en wilt het liever ook niet. Hoe haar ouders zijn "verdwenen" weet Brooke ook niet. Brooke woont bij haar tante, waar ze het goed mee kan vinden.
    Ze is al een tijd lang fan van Tokio Hotel, en heeft een grote "crush" op Gustav. Haar droom is om hen te ontmoeten.

    Wil je het me laten weten als ik de rol heb ? :)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 12:52 ]


    They were never in fact homeless

    DontKnowWhy schreef:
    Volledige naam:
    Brooke, Maria, McHetster.
    Foto + beschrijving uiterlijk:
    Brooke heeft donkerblond haar en donkerbruin tot zwarte kleur ogen. Ze is licht getint, en haar lichaam heeft een soort zandloperviguur.
    Karakterbeschrijving:
    Brooke is een aardig, en zorgzaam meisje. Ook wilt ze altijd alles weten, en ze zegt wat ze denkt. Wat sommigen mensen vaak irriteert, maar dat kan Brooke niets schelen. Ze kan ook erg koppig zijn..
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Extra:
    Brooke heeft een lastig verleden achter de rug, en wilt erg graag een nieuwe start maken. Haar ouders zijn spoorloos verdwenen, toen Brooke nog maar 2 jaar oud was. Ze heeft ze dus nooit gekend, en wilt het liever ook niet. Hoe haar ouders zijn "verdwenen" weet Brooke ook niet. Brooke woont bij haar tante, waar ze het goed mee kan vinden.
    Ze is al een tijd lang fan van Tokio Hotel, en heeft een grote "crush" op Tom Kaulitz. Maarja, wie niet? Haar droom is om hen te ontmoeten.

    Wil je het me laten weten als ik de rol heb ? :)
    Ik zal het laten weten ^^ Maar welke rol wil je? (A) Vergeten erbij te zetten, blond he.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rol:Een achterdochtige, nieuwe vriendin van de hoofdpersoon
    Volledige naam: Alexis Mulford
    Foto + beschrijving uiterlijk: Alex is een klein meisje en tenger meisje met lang stijl bruin haar. Haar ogen hebben een groen/bruine kleur. Ze heeft lange zwarte wimpers en een wipneusje.http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6817828/tumblr_ldt58gUTlj1qzx4jno1_500_large.jpg?1296671249
    Karakterbeschrijving : Alexis is een achterdochtig en jaloers meisje maar wel erg lief. Ze is zo achterdochtig en jaloers geworden doordat mensen in haar verleden misbruik van haar hebben gemaakt en ze is bang dat dat nog een keer gebeurd. Ze praat veel en lacht vaak. Ze hangt graag rond met vrienden en is dol blij met haar 3 broers, alhoewel die soms wat te beschermend tegen over haar zijn, helemaal wat jongens betreft. Ze houdt van kleding en make-up maar het is niet zo dat ze daar 24/7 mee bezig is. Ze is ook een typische held op sokken en best wel snel bang, maar dat geeft ze niet zo snel toe. Horrorfilms is dus ook totaal niet haar idee van een leuke film. Haar lievelingssport is turnen, wat ze al doet sinds ze 3 jaar oud was, ze is dus ook erg lenig. Verder is ze erg trouw aan haar vrienden en kan ze er niet zo goed tegen als ze ruzie met hen heeft.
    Leeftijd: 19
    Extra: Alex heeft 3 oudere broers en een vader. Haar moeder is al vroeg overleden aan kanker. Ze is als de dood voor honden omdat ze vroeger een keer is aangevallen door een hond. Ze bijt nog steeds nagels maar probeert dat af te leren. Ze heeft een "crush" op Tom Kaulitz. Dat laatste hoeft niet per se ;)


    Is het zo genoeg?
    Zou je het willen laten weten of ik de rol heb en wanneer je begint?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 17:02 ]

    Geen mensen meer? D:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ga invullen(:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ik ga invullen(:
    Yay haha. Ik begon de hoop al op te geven... nee omg jk :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rol: Medevampier
    Volledige naam: Emily Walters
    Foto + beschrijving uiterlijk. En geen zwart-wit foto's bitte: Emily heeft lange bruine haren met groen-bruine ogen. Ze heeft een lichaam waar elk meisje van droomt. Met haar schattig gezicht en een onschuldige lach is ze de prooi van vele jongens.
    Karakterbeschrijving (‘lief maar toch bitchy’ geldt niet ; ): Ze lijkt er misschien lief, schattig en onschuldig uit, maar dat is Emily alles behalve dat. Ze is koppig, arrogant tegen de mensen die ze niet af kan, en eigenwijs. Alleen met haar droge humor weet ze het ijs te breken. De enige persoon waar ze haar hart kan luchten is -hoofdpersonage-.
    Leeftijd (als je voor vampier kiest vul dan de leeftijd in van hoe oud hij werkelijk is, en de leeftijd waarop hij gebeten is) : Nu "is" ze 17, maar vanaf haar transformatie gaat ze al 112 jaren mee.
    Gave (alleen voor vampiers): Emily kan gedachten lezen. -hoe origineel, maar ik vind even niets beters- Het kan in haar voordelen spelen, maar ook in haar nadelen.
    Extra (gezinssituatie, bad habits etc...): Ze heeft een hekel aan mensen die denken dat ze hét zijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~