Idd maar mijn leraar zegt dan gewoon waar iedereen bij is, je bent echt een muts je werkt niet hard genoeg, dus ging ik naar mijn mentor en die heeft er wat van gezegd tegen hem, weet je wat die zegt als ik hem tegen kom? ik hoorde dat je liep te zeuren, maar je mag in je handjes knijpen voor die voldoende.. tss slaat echt nergens op
Idd, een jongen bij mij uit te klas werd door de Duitse lerares steeds gevraagt: ''Juul, wat is een zelfstandignaamwoord?'' omdat ze wist dat dat domme kind dat niet wist.
Hij: ''Ehh... de het en een?''
Iedereen hem uitlachen, 1 maand elke les. Stiekem vond ik dat grappig
Ja mijn Nederlands lerares houdt er echt van.
Ik had een 1 voor een so grammatica. En zij rekent 1 fout, 1 punt eraf. Het waren 16 opgaven, en bij die laatste 9 opgaven moest je 3 dingen invullen. Ik had dus een 1 -9 of meer fout-. En toen keek ze op de cijferlijst die op het Digibord stond en zei ze dood leuk: 'En Samira heeft nog een 1 staan. O nee, die had ze al.' Ze heeft me zo erg voor schut gezet. En dit is al de tweede keer. Ik mag haar echt niet. Leraren mogen leerlingen ALTIJD voor schut zetten maar andersom? Ho maar, dan wordt je direct de les uitgestuurd.
idd, sommige leraren zijn daar echt proffecionals in.
Maar daarnaast staat dan ook dat de leerlingen bij mij op school regelrecht onhandelbaar zijn en de leerkrachten voortdurend voor schut zetten, hun negeren, treintje spelen als vijf jarige kinderen en nooit iets doen om de leerkracht het ook maar een beetje makkelijk te maken
Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.