Hai
Ik heb een probleempje .____.
Mijn ouders zijn gescheiden, en ik woon het ene half jaar bij mijn vader en het andere bij mijn moeder. Om het weekend ga ik naar de andere ouder. Klinkt ingewikkeld maar het is hartstikke makkelijk.
Maar dat is niet mijn probleem.
Wat mijn probleem wel is, is het volgende: Ik woon sinds zondag bij mijn vader voor dit half jaar. Maar het gaat niet goed tussen mij en m'n pa. Soms wel, maar als we ruzie hebben is het ook knallende ruzie. Net zoals net. Ik ben een heel moeilijke eter, en mijn papa kookt dus dingen die ik niet lust. En als ik dat dan zeg moet ík altijd zeggen wat ik wel wil. Maar dat is het probleem, ik weet nooit wat ik wil, want ik heb nergens speciaal zin in (Oke, dit klinkt alsof ik me heel erg aanstel, maar ik kan het gewoon niet bedenken). En daar wordt hij dan boos om enzo. Maar we hebben al wel vaker ruzie gehad, en steeds zeg ik dat ik dan wel naar mijn moeder ga. Want bij haar vind ik het fijner. En net zei mijn vader dus 'dan ga je maar. Ik breng je vanavond.' Maar ik doe dat ook nog serieus. Ik ben in staat om gewoon alles in te pakken en wég te gaan bij hem. Maar toen we de afspraken maakten over he co-ouderschap, mocht ik in principe niet weglopen ofzo, ik moest gewoon het halfjaar bij die ouder wonen.
Maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Weggaan of blijven?
Respect als je dit hebt gelezen..
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42