ik hb al mijn series verwijderd en ik bn een nieuwe begonnen, deze word ook al fucking weinig gemaakt, ik denk dat ik gwn super slecht schrijf wnt aan wat ligt het anders!!!
dan moet je geduld leren krijgen, fzo? want je hebt kans dat er hier mensen zijn en die zien jouw topics en denken dan: ja, bekijk 't ff, ik ga geen quizzen maken van zo'n zeurkous
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
dan moet je geduld leren krijgen, fzo? want je hebt kans dat er hier mensen zijn en die zien jouw topics en denken dan: ja, bekijk 't ff, ik ga geen quizzen maken van zo'n zeurkous
Meid, mijn serie wordt ook niet gemaakt. Maar boeiend? Zoalang ik plezier beleef aan het schrijven blijf ik dat doen. Boeit me niet of mensen het lezen.
Maar ik denk dat het inderdaad ligt aan dat er gewoon tè veel quizzen zijn, om elke goed te laten draaien.
Soms word de een minder gemaakt dan de ander, maar is hij toch beter!
Net zoals een vriendin van mij [xNoortje op quizlet] Die schrijft heel mooie verhalen, maar die worden meestal niet meer dan 20x gemaakt. Kut voor haar, maar ze heeft plezier in het schrijven, en gaat daarom door.
Misschien moet jij daqt ook doen. Gewoon niet aan het aantal mensen denken die je niet aantrekt, maar aan de mensen die het wèl hartstikke goed vinden.
je kan ook niet van iedereen hier op Quizlet verwachten dat ze je serie maken hoor. En trouwens, volgens mij gaat het er gwn om dat je het zélf leuk vind om te schrijven, en als anderen dan je serie volgen is dat een leuk extraatje.