• Ik moet morgen een presentatie houden voor nederlands en ben er al een week mee bezig maar ik kom echt niet verder dan 2 hoofdstukken ben al 3 keer van onderwerp geswitched en ik word geak heeft iemand een mooi smoesje ik ben wel als laatste als ik gewoon op school ga kotsen ^^ en dan weg ga godve waarom kan ik dit nou niet (huil)(baby)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ziekmelden? XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gewoon improviseren?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Flamingo schreef:
    Ziekmelden? XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    17 schreef:
    Gewoon improviseren?

    Idd. Doe ik ook altijd. Maak dat je 't één en 't ander weet van je onderwerp. Sorteer het met titels en vertel er over. Je hoeft niet persé een tekst vanbuiten te leren(;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jullie moedigen dat meisje aan tot spijbelen. Stout (N)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    Gewoon improviseren?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    17 schreef:
    Jullie moedigen dat meisje aan tot spijbelen. Stout (N)

    Nou zo wanhopig ben ik wel maar als me ouders bellen hebben ze toch weinig te zeggen alleen de vraag is dan wanneer moet ik hem dan houde
    :S ik begin echt een beetje geak te worden (baby)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Vraag hulp als je niet verder komt. En zorg dat je de volgende keer eerder begint, zodat je niet de dag van te voren hoeft te stressen. Misschien moet je dit keer idd proberen te improviseren. Lees wat stukken over je onderwerp door, dan komt het vast wel goed.
    Succes! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    17 schreef:
    Gewoon improviseren?


    yeaah girl gewoon doen,
    je kunt het (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...