• I love him?

    Het is een nieuwe story en ik zou even gaan vertellen waar het over gaat:

    Lily is goed bevriend met Severus een jongen van zwadderich. Nadat hij haar verteld heeft dat hij verliefd op haar is ontmoet hij een vriendin van haar die hem over zijn liefdesverdriet heen helpt. Is dit een nieuwe vriendschap of meer? Terwijl Lily en James steeds meer met erlkaar optrekken worden Aeryn en Severus ook steeds closer. Hoe dit uitpakt?
    Lees het zelf.


    Jullie zouden me heel erg blij maken als jullie zouden willen kijken(flower)
    Alvast bedankt(K)

    lijkt me een leuk verhaal!


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    ik ga gelijk ff kijken
    ga er maar gewoon van uit dat ik gelijk een abo neem xD


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    ow ja
    en dat ik het kuddo knopje dwing om meer dan 1 kuddo te geven (H)


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    OMG ik ga het lezen en bekudo'en en beabo'en(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hoeveel abos heb je al?? In ieder geval. I'm in!
    Zou je misschien wat beter op de spelling willen letten(zip), Smeagol :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Hoeveel abos heb je al?? In ieder geval. I'm in!
    Zou je misschien wat beter op de spelling willen letten(zip), Smeagol :P


    huh? Ik dacht juist dat mijn spelling goed wasxD dat bewijst maar hoe slecht ik ben in Nederlands


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    limitless schreef:
    ow ja
    en dat ik het kuddo knopje dwing om meer dan 1 kuddo te geven (H)



    Dankje(flower)