• Mijn nieuwe story "DIT IS GEEN DAGBOEK" is geen verzinsel. Het is allemaal echt gebeurd. Ik heb besloten mezelf helemaal te openen hier op Quizlet, omdat het een goede 'oefening' voor me is, aangezien ik dat nooit doe.
    Het is allemaal begonnen toen ik mijn oude schrift weer terugvond, waar ik alles uit een zware periode uit mijn leven heb opgeschreven.
    De story bestaat uit 'schuine' en 'rechte' stukjes. Schuin is letterlijk overgetypt uit mijn schrift, recht is meer uitleg, of een aanvoeging. Dingen zoals dat.:'D

    Ja, ik klets maar door omdat ik nu echt ontzettend zenuwachtig en bang ben. Het is nu nog niet erg, maar naarmate er meer hoofdstukken komen, zal het heftiger worden. Het spijt me.



    Ik wil Nynke ontzettend graag bedanken voor het ontwerpen van de cover, ze heeft er veel moeite en tijd in gestoken en dat waardeer ik echt!(flower)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 20:07 ]


    everything, in time

    ik heb het nog gelezen, maar neem wel een abo.
    respect - :]


    They fell in love, didn't they?

    "DIT IS GEEN DAGBOEK" is geen verzinsel. Het is allemaal echt bedacht.

    Hierom moest ik lachen ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hierom moest ik lachen ;x


    Omg, wat een stomme fout. Jezus, haha, zo zenuwachtig ben ik nu!D:


    everything, in time

    Zo en nu ik de inleiding verder gelezen heb dan de 1e twee zinnen ga ik hem lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb hem op bladwijzer gezet, kan ik morgen lezen.


    Your make-up is terrible

    Heb het net gelezen, wauw (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Desolate schreef:
    (...)

    Omg, wat een stomme fout. Jezus, haha, zo zenuwachtig ben ik nu!D:
    Hahaha ik moest wel ff kijken voordat ik m door had XD


    Life is hard and then we die

    Die wil ik wel volgen (:


    effort never betrays you

    Desolate schreef:
    (...)

    Omg, wat een stomme fout. Jezus, haha, zo zenuwachtig ben ik nu!D:

    Haha is niet erg joh, t was wel grappig.
    Maar meissie, je hoeft niet zenuwachtig te zijn, niemand zal jou anders gaan zien of behandelen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Di's wel abo waardig, hoor (cat) Zeker weten wel!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het écht mooi dat je, jezelf zo open stelt! _O_

    Echt, allemaal bedankt voor de reacties. Ook aan de mensen die hun reactie onder mijn verhalen hebben geplaatst. Het scheelt enorm dat jullie er zo op reageren en ook dit waardeer ik enorm. Mijn verhaal op Quizlet doen was een prima idee.(flower)


    everything, in time